جالب و خواندنی

ترفندهایی برای کاهش مصرف برق در خانه!

پرداختن قبض برق هنگامی که مبلغ زیادی در آن محاسبه شده است ممکن است تجربه چندان دلچسبی نباشد.این حس با توجه به شرایط اقتصادی حال حاضر کشور ما نیز تشدید خواهد شد.در این مقاله به چگونگی کمتر شدن این مبلغ به وسیله روش های جدید نگاهی خواهیم داشت.

admin | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، پرداختن قبض برق هنگامی که مبلغ زیادی در آن محاسبه شده است، ممکن است تجربه چندان دلچسبی نباشد.این حس با توجه به شرایط اقتصادی حال حاضر کشور ما نیز تشدید خواهد شد.در این مقاله به چگونگی کمتر شدن این مبلغ به وسیله روش های جدید نگاهی خواهیم داشت.

1.از لامپ های هوشمند و جدید تر استفاده کنید:لامپ های جدید تر به وسیله تکنولوژی به کار رفته در آن ها قادر به مصرف کمتر برق هستند.

2.اجاق برقی را کمی قبل از اتمام پخت خاموش کنید: گرمای اجاق حتی پس از خاموش کردن آن نیز به اندازه اتمام پخت غذا کافی خواهد بود که این کار باعث مصرف کمتر انرژی برق خواهد شد.

3.از سنسور حرکتی برای چراغ ها استفاده کنید : در خیلی از مواقع ممکن است تا فراموش کنید لامپ مکانی را که در آن جا بوده اید را خاموش کنید.این سنسور در این مواقع بع دادتان خواهد رسید و به طور اتوماتیک لامپ را خاموش خواهد کرد.

4.دیمر نصب کنید: نصب دیمر باعث می شود تا انرژی مورد نیاز خود را به صورت دلخواه به لامپ وارد کنید و روشنایی دلخواه را دریافت کنید.

5.از تبدیل های اندازه گیر مصرف استفاده کنید: این تبدیل ها با اتصال به پریز های برق می توانند میزان برق مصرفی را محاسبه کرده و همچنین به صورت هوشمند یا توسط شما برق آن پریز را قطع کنند.

6.لباس های خود را با آب سرد لباسشویی بشویید: ثابت شده است که با این ترفند می توانید حدود 63 دلار در سال در مصرف برق صرفه جویی کنید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟