اخبار لوازم خانگی

سفره‌ای رنگین با مایکروفرهای سامسونگ

مهمانی‌ها و دورهمی‌های دوستانه معمولا فرصت خوبی هستند تا برای چند ساعت هم که شده از مشغله و استرس روزمره فاصله بگیریم، بگوییم و بخندیم. صمیمانه بودن این جمع‌ها هم شما را از تشریفات دست‌وپاگیر مهمانی‌های رسمی خلاص می‌کند. اما به هرحال تصمیم‌گرفتن درباره غذایی که می‌خواهیم سر سفره بگذاریم کار ساده‌ای نیست. گزینه‌ای که نه تنها ذائقه‌ حداکثر مهمان‌ها در آن

admin | 5 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مهمانی‌ها و دورهمی‌های دوستانه معمولا فرصت خوبی هستند تا برای چند ساعت هم که شده از مشغله و استرس روزمره فاصله بگیریم، بگوییم و بخندیم. صمیمانه بودن این جمع‌ها هم شما را از تشریفات دست‌وپاگیر مهمانی‌های رسمی خلاص می‌کند. اما به هرحال تصمیم‌گرفتن درباره غذایی که می‌خواهیم سر سفره بگذاریم کار ساده‌ای نیست. گزینه‌ای که نه تنها ذائقه‌ حداکثر مهمان‌ها در آن لحاظ شود بلکه کسی هم نگران برهم خوردن رژیمش نشود.

خب جدا از انتخاب، رعایت کردن این گزینه‌ها در پخت غذا هم کار ساده‌ای نیست. اگر بخواهیم نگرانی‌های رژیمی را درنظر بگیریم، معمولا غذا از رنگ و لعاب می‌افتد و اگر به دنبال رنگ و بوی غذا باشیم، باید سفره‌ای چرب و پرکالری بچینیم.

دقیقا اینجاست که مایکروفرهای سامسونگ وارد صحنه می‌شوند. سری سامی (SAMI) این محصولات می‌توانند با کمترین میزان روغن ممکن غذایی کاملا برشته و خوش رنگ‌ولعاب برای شما تهیه کنند. غذاهایی که با مایکروفرهای سامی پخته می‌شوند هم مهمان‌ها را به تحسین هنر آشپزی شما وادار می‌کند و هم سفره‌ای رنگین جلوی مهمانان قرار می‌دهد.

 

اسلیم فرای، کارت برنده سامسونگ

با استفاده از قابلیت اسلیم فرای (Slim Fry) در مایکروفرهای سامسونگ کافی است فقط یک لایه‌ نازک از روغن را روی غذا بریزید تا همه مواد غذایی  مثل سیب‌زمینی یا مرغ‌ در زمانی کوتاه و به سالم‌ترین شکل ممکن سرخ شوند.

به این ترتیب بدون نیاز به استفاده از دستگاه سرخ‏کن، می‎توانید از طعم خوش غذاهای سرخ شده و سالم لذت ببرید با استفاده از این روش پخت دیگر خبری از ماهیتابه پر از روغن و یا پاشیده شدن روغن داغ روی اجاق گاز هم نخواهد بود. زیرا با استفاده از ظرف مخصوصی به نام Crusty Plate می‎توانید غذاها را به ساده‎ترین شکل سرخ کنید. در مجموع استفاده از روغن در این روش در مقایسه با روش‎های سنتی تا 81% کاهش پیدا می‎کند.

 

هات ‌بلاست ترکیب سلامت و رنگ

عضو جدیدتر سری مایکروفرهای سامی سامسونگ یعنی مدل SAMI14  مجهز به فناوری منحصربه‌فردی به اسم هات بلاست (Hot Blast) است. در این فناوری  جریان هوای  داغ از طریق ۷۲ دریچه روی سقف مایکروفر روی سطح غذا دمیده شده و باعث می‌شود تا تمام نقاط مواد غذایی به یک اندازه  پخته شود. البته مدلهای دیگری از سری محصولات سامی، همانند مثل SAMI4 و SAMI6 نیز این قابلیت را در خودشان دارند.

یک مشکل معمول در پذیرایی با غذاهای پخته شده با مایکروفر خشک شدن آنهاست که اتفاقا خیلی هم به چشم مهمانان می‌آید. اما مایکروفرهای سامسونگ با ترکیب روش پخت گریل و فناوری هات ‎بلاست غذاها را کاملا برشته و ترد اما آبدار و خوشمزه تحویل می‌دهند. در واقع با این قابلیت تمامی لایه‌های داخلی و خارجی غذا کاملا برشته و سرخ می‌شود.

جدا از همهی این ویژگی‌ها، مایکروفرهای سامی بخش زیادی از وقت معمول آشپزی را هم برای شما آزاد می‌کنند و می‌توانید بیشتر کنار دوستان و  عزیزان‎تان باشید. این سری از محصولات سامسونگ زمان پخت غذا را تا ۵۰ درصد کمتر می‌کنند. فناوری هات بلاست به شما کمک می‌کند تا در کمتر از ۱۳ دقیقه یک پیتزا را بپزید و یا مرغ کباب شده را در ۳۰ دقیقه آماده کنید.

 

مایکروفری برای تمام ظرفها

مدل SAMI14 سامسونگ مجموعه‎ای تمام نشدنی از نوآوری‎هاست. در حالت عادی قطر سینی چرخان این مایکروفر تا 380 میلی‎متر افزایش داده شده و این یعنی شما می‎توانید حتی یک پیتزای خانواده را هم به راحتی در خانه خودتان آماده کنید.

 جدا از ظرفیت بیشتر این مایکروفر در مقایسه با نمونه‎های مشابه، فناوری توقف چرخش آن هم باعث می‎شود شما بتوانید هر شکل ظرفی را داخل آن قرار دهید. در این حالت سینی مایکروفر حالت ثابت پیدا کرده و دیگر نمی‎چرخد و در نتیجه میتوانید حتی ظرف مستطیلی شکل لازانیا را هم با آن ابعاد بزرگ داخل مایکروفر قرار داده و لازانیای برشته و نرم تحویل بگیرید.

سفره‌ای با ماست خانگی

ماست یکی از اعضای همیشه حاضر سفره‌های ایرانی است. اما ماست خانگی نه تنها نشانه هنرمندی آشپز بلکه نشانه سلیقه و دقت بالای او در انتخاب مواد غذایی است. قابلیت ماست‌ساز یا  Dough/Yogurt Maker مایکروفرهای خانواده سامی سامسونگ به شما کمک می‌کند این هنر و سلیقه را به رخ همه دوستان بکشید. به کمک این قابلیت می‌توانید خمیر و ماست خانگی را با مایکروفرتان آماده کنید.

مایکروفرهای سامی سامسونگ با مجموعه‌ای از قابلیت‌های جدید و کارآمد به بهترین دستیار شما برای تدارک یک مهمانی جذاب و البته خوشمزه تبدیل شده است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟