اخبار لوازم خانگی

با این لیوان هوشمند هر نوشیدنی را خوش طعم تر بنوشید

ایجاد دمای مناسب برای درست کردن برخی نوشیدنی ها می تواند بسیار سخت باشد.ممکن است این دما بیش از حد زیاد باشد و شما مجبور باشید مدت زیادی برای نوشیدن آن صبر کنید یا ممکن است بیش از اندازه سرد باشد که شما را دلسرد خواهد کرد.

admin | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  ایجاد دمای مناسب برای درست کردن برخی نوشیدنی ها می تواند بسیار سخت باشد.ممکن است این دما بیش از حد زیاد باشد و شما مجبور باشید مدت زیادی برای نوشیدن آن صبر کنید یا ممکن است بیش از اندازه سرد باشد که شما را دلسرد خواهد کرد.

با این لیوان می توانید دمای مناسب جهت درست کردن انواع نوشیدنی ها را ایجاد کنید و بدون هیچ اشکالی نوشیدنی مورد علاقه خود را بنوشید.

برای درست کردن چای یا قهوه با این لیوان فقط کافی است تا نرم افزار مربوطه را بر روی تلفن همراهتان باز کنید و نوشیدنی مورد نظر را انتخاب کنید تا لیوان به صورت خودکار دمای مناسب آب را تنظیم کند.

این امر به دلیل آن است که چای ها و قهوه های مختلف برای دم کشیدن باید در دماهای متفاوتی قرار گیرند و با این کار طعم خوب و واقعی خود را نشان خواهند داد.

از قابلیت های دیگر این لیوان می توان به انجام فرآیند ساخت غذای کودک نیز اشاره کرد.برای ساخت فرمول مخصوص کودک ابتدا باید آب جوشیده شود سپس قبل از مخلوط کردن پودر مخصوص به دمای بدن رسانده شود که این لیوان همه این کارها را برای شما انجام خواهد داد.

لازم به ذکر است که این لیوان از جولای 2019 با قیمت 159 دلار در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟