اخبار لوازم خانگی

مایدیا به دنبال تسخیر بازار لوازم خانگی هند

تولید کننده لوازم خانگی چینی مایدیا با بیش از نیم قرن تجربه اقدام به تولید انواع گسترده ای از محصولات خانگی از جمله لباسشویی، یخچال فریزرو سیستم های تهویه مطبوع می کند و در 200 کشور جهان حضور گسترده دارد.

admin | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تولید کننده لوازم خانگی چینی مایدیا با بیش از نیم قرن تجربه اقدام به تولید انواع گسترده ای از محصولات خانگی از جمله لباسشویی، یخچال فریزرو سیستم های تهویه مطبوع می کند و در 200 کشور جهان حضور گسترده دارد.

مایدیا به تازگی از ساخت پارک علم و فناوری در غرب هند خبر داده که در سال 2020 احداث خواهد شد. این غول فناوری چینی تاکنون اجرای پروژه های بین المللی زیادی از جمله تامین سیستم های تهویه مطبوع استادیوم های ورزشی المپیک ریو در سال 2016 و جام جهانی برزیل سال 2014 را برعهده داشته است.

مایدیا با تاسیس این پارک علم و فناوری سهم بیشتری از بازار لوازم خانگی هند را به خود اختصاص خواهد داد و پیش بینی می شود که این مرکز از توانایی تولید 5000نسخه یخچال فریزر، ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی ، 1.5 میلیون سیستم تهویه هوای خانه، 250 هزار سیستم تهویه مطبوع تجاری و 4.5 میلیون کمپرسور سیستم های تهویه در سال برخوردار باشد.

مدیر عامل مایدیا به منظور توسعه محصولات خود در بازار هند از سرمایه گذاری 184.63 دلار طی 5 سال آینده خبر داده است.

مایدیا دربازارهای جهانی نیز شناخته شده است و سال هاست که در بازار ایران فعالیت می کند اما با توجه به پتانسیل بالای بازار لوازم خانگی هند، بسیاری از برندهای لوازم خانگی به دنبال حضور و فعالیت گسترده در این کشور هستند و مایدیا تا حدودی توانسته در این امر موفق باشد.

انتهای پیام/
 

نظر شما چیست؟