اخبار لوازم خانگی

آشپزخانه های ال جی، هوشمند تر از همیشه!

با نزدیک شدن به زمان برگزاری نمایشگاه CES 2019، بسیاری از شرکت ها از جمله ال جی در تکاپوی عرضه محصولات جدید خود در این رویداد بزرگ هستند.

admin | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، با نزدیک شدن به زمان برگزاری نمایشگاه CES 2019، بسیاری از شرکت ها از جمله ال جی در تکاپوی عرضه محصولات جدید خود در این رویداد بزرگ هستند.

این غول فناوری کره جنوبی به منظور توسعه لوازم آشپزخانه هوشمند خود با تعدادی از شرکت ها همکاری کرده است.

ال جی همکاری خود را با شرکت دراپ، سازنده پلتفرم OS دراپ کیچن توسعه داده و به دنبال ایجاد تجربه یک خانه هوشمند یکپارچه برای کاربران خود است.

شرکت ال جی با هدف هوشمند کردن آشپزخانه های هوشمند این همکاری را گسترش داده است. فر و سری محصولات SmartThinQ ال جی با فناوری های پلت فرم دراپ مجهز شده است که به نظر می رسد در نمایشگاه امسال شاهد فناوری و امکانات پیشرفته تری در این محصولات خواهیم بود.

علاوه براین، این سازنده کالاهای الکترونیکی با دو شرکت  Innit و SideChef (ارائه کننده دسورالعمل های غذایی) همکاری مشترک داشته که به لطف آن، کاربران با استفاده از پلت فرم دراپ می توانند یک دستور العمل غذایی را انتخاب کنند.

این سری از فرهای هوشمند به صورت خودکار از قبل گرم شده و با انتخاب حالت آشپزی  درست و تایمر کاربران دیگر نگران صفر تاصد مرحله پخت غذا و آشپزی نخواهند بود.

علاوه براین، شرکت ال جی قصد دارد تا مجموعه ای از محصولات جدید خود را در CES2019 به نمایش بگذارد.

اسپیکر وایرلس مجهز به صفحه نمایشگر هوشمند ال جی WK9  می تواند تمام اطلاعات مورد نیاز در هنگام آشپزی را در اختیار کاربران قرار دهد.

این ابزار مجهز به یک صفحه نمایشگر 8 اینچی است که از قابلیت هندزفری بهره برده و به علاوه از دستیار صوتی گوگل پشتیبانی می کند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟