اخبار لوازم خانگی

تحولی عظیم با معرفی تلویزیون 75 اینچی میکرو ال ای دی سامسونگ

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نمایشگاه بزرگ CES 2019 از فردا یه صورت رسمی آغاز می شود اما برخی از تولید ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نمایشگاه بزرگ CES 2019 از فردا یه صورت رسمی آغاز می شود اما برخی از تولید کنندگان مانند سامسونگ محصولات خود را معرفی کردند.

این غول فناوری جهان در رویداد سال اخیر به معرفی فناوری میکرو ال ای دی پرداخت و در نمایشگاه امسال شاهد رونمایی نسخه 75 اینچی تلویزیون های سری Wall مبتنی بر فناوری نامبرده هستیم.

این تلویزیون 75 اینچی 4k با قابلیت کوچک و یا بزرگتر کردن صفحه نمایشگر مورد توجه بسیاری از رسانه ها قرار گرفت و پیش بینی می شود، در سال های آینده به رقیب سرسختی برای LCD و الد تبدیل شود.

این سری از تلویزیون با هدف استفاده در انواع اتاق نشیمن طراحی شده که به گفته ی مدیر بخش نمایشگر سامسونگ، این تلویزیون های را می توان در هر فضایی از اتاق قرار دارد و می توان سایز صفحه نمایشگررا کوچکتر و یا بزرگ تر کرد که در صورت اضافه شدن ماژول های بیشتر، تصویر تا 90 اینچ کوچکتر می شود.

فناوری میکرو ال ای دی از میلیون‌ها دیودال ای دی کوچک برای ساخت تصویر استفاده می‌کند که می تواند کیفیت فوق العاده ای را در اختیار کاربران قرار دهد.

اطلاعات در خصوص زمان دقیق عرضه و یا جزییات فنی آن منتشر نشده اما انتظار می رود در خلال نمایشگاه CES 2019 اطلاعات بیشتری منتشر شود.

نظر شما چیست؟