اخبار لوازم خانگی

نمایشگاه جهیزیه، مبلمان و لوازم خانگی در گنبدکاووس برپا شد

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رییس اداره صنعت، معدن و تجارت گنبدکاووس واقع درشرق استان گلستان از برپایی چهارمین ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رییس اداره صنعت، معدن و تجارت گنبدکاووس واقع درشرق استان گلستان از برپایی چهارمین نمایشگاه جهیزیه، مبلمان، لوزام خانگی و دکوراسیون داخلی دراین شهرستان خبر داد.

خلیل رجبلی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: در این نمایشگاه که از دیروز فعالیت خود را آغاز کرده و تا 28 دی ماه جاری برپا خواهد بود، انواع مبلمان، جهیزیه، لوازم خانگی، فرش، تابلو فرش، لوستر، کالای خواب و دکوراسیون داخلی از سوی تولید کنندگان عرضه شده است.
وی اضافه کرد: این نمایشگاه دارای 22 غرفه بزرگ است که تولید کنندگانی از سه استان خراسان رضوی، آذربایجان شرقی و گلستان در آن حضور دارند.
رجبلی گفت: کالاهای ارائه شده در این نمایشگاه که درمدت فعالیت هر روز از ساعت 16 تا 21 درمحل انبار اداره غله واقع در پشت شرکت گاز دایر است، با تخفیف بوده و 15 تا 20 درصد کمتر از قیمت بازار به خریداران عرضه می شود.
این مقام مسئول تصریح کرد: حمایت از کالای ایرانی با عرضه مستقیم کالا از تولید کنندگان به مصرف کنندگان و کنترل و تنظیم قیمت ها از اهداف برپایی چهارمین نمایشگاه جهیزیه، مبلمان و لوازم خانگی در گنبدکاووس است.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟