اخبار لوازم خانگی

 معرفی سری جدید تلویزیون های هوشمند ال جی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت ال جی در نمایشگاه CES 2019 دوباره به تعهد خود برای تولید محصولاتی برای ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت ال جی در نمایشگاه CES 2019 دوباره به تعهد خود برای تولید محصولاتی برای ایجاد زندگی راحت تر عمل کرد و این غول تکنولوژی کره جنوبی و جهان با عرضه فناوری های اینترنت اشیا و هوش مصنوعی سبک جدیدی از زندگی را معرفی کرد.

پشتیبانی تلویزیون های جدید هوشمند ThinQ ال جی از دستیارهای صوتی آمازون الکسا و گوگل اسیستنت نشان از توجه این شرکت به نیاز مشتریان است.

ال جی الکترونیک در رویداد امسال از تلویزیون الد 88 اینچی 8K، تلویزیون ال ای دی 75 اینچی 8K، پروژکتور لیزری 4K CineBeam و تلویزیون وال پیپر جدید رونمایی کرد.

تلویزیون الد Z9 88 اینچی

نخستین مدل این تلویزیون در ایفا 2018 به نمایش گذاشته شد و بالاخره ال جی این تلویزیون 88 اینچی الد را در سال جاری به بازار معرفی کرد.

تلویزیون ال جی Z9 مجهز به سی پی یو Gen2 آلفا 9 و پورت HDM1 2.1 جدیداست.

تلویزیون وال پیپر جدید ال جی

برای سومین سال متوالی است که ال جی از این تلویزیون خود در نمایشگاه CES رونمایی می کند.

نسل جدید این تلویزیون ها از یک پردازشگر Gen 2 آلفا 9  بهره برده که با سبک جدید زندگی بسیار همخوانی دارد.

پروژکتور جدید ال جی

ال‌جی دومین نسل از پروژکتورهای لیزری و 4K در خانواده CineBeamمدل HU85L خود را با فناوری بُرد فوق‌العاده کوتاه (UST) در نمایشگاه CES 2019 معرفی کرد.

این پروژکتور می‌تواند تصاویر را با وضوح بالا و فوق‌العاده شفاف 4K روی هر سطح صاف، دیوار، سقف یا کف زمین به نمایش درآورد.

لازم به ذکر است که ال جی در جریان نمایشگاه امسال تلویزیون رول شونده موسوم به  Signature OLED TV R  را به نمایش گذاشت و همچنین اپل ایرپلی برای اجرای فایل‌های آی تیونز روی تلویزیون‌های ال‌جی در سال ۲۰۱۹ مهیا شده است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟