اخبار لوازم خانگی

نگاهی به منحصر به فرد ترین لوازم خانگی جهان!

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، هر فردی در طول روز به لوازم خانگی نیاز پیدا می کند که در واقع زندگی مدرن ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، هر فردی در طول روز به لوازم خانگی نیاز پیدا می کند که در واقع زندگی مدرن بدون استفاده از لوازم خانگی ممکن نیست اما برخی از افراد خلاقیت را چاشنی ساخت این محصولات می کنند و اقدام به تولید لوازم خانگی می کنند که شاید از نظر بقیه کمی عجیب به نظر برسد. در این بخش به معرفی برخی از این محصولات پرداخته شده است.

یخچال سه درب

این محصول ضمن این که یک یخچال فریزر است از توانایی آماده کردن یک قهوه و یا حتی پختن یک غذا برخوردار است وعلاوه براین که یک محصول چندکاره است، فضای کافی را در اختیار کاربران برای ذخیره موادغذایی قرار می دهد.

پای میکر

یک فنجان قهوه  و یا چای به همراه کیک پای سیب برای عصرانه یک میان وعده کامل است که این دستگاه در واقع  یک کیک پای کوچک را در کمترین زمان ممکن برای هر شخص آماده می کند!

ایستگاه صبحانه!

یک محصول همه فن حریف که برای آماده کردن هر نوع صبحانه ای استفاده می شود. پخت نان، قهوه، تخم مرغ و حتی گوشت را به این محصول همه کاره بسپارید!

کتری برقی ای کتل

قابلیت اتصال به وای فای یک کتری برقی و کنترل آن از  طریق گوشی هوشمند نیز در نوع خود جالب به نظر می رسد.کاربران می توانند بدون معطلی هنگام برخاستن از خواب قهوه و یا چای داغ خود را میل کنند.

مخلوط کن جیک

این محصول یک مخلوط کن سفارشی است که طراحی و رنگ بندی فوق العاده آن منجر شده تا در این لیست قرار بگیرد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟