اخبار لوازم خانگی

یک پنل چوبی با قابلیت های هوشمند رونمایی شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نمایشگاهCES  هر ساله میزبان بسیاری از شرکت های فناوری و محصولات خانگی جدید ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نمایشگاهCES  هر ساله میزبان بسیاری از شرکت های فناوری و محصولات خانگی جدید است که در رویداد امسال بازدید کنندگان شاهد معرفی یک پنل هوشمند چوبی با عنوان MUi بودند.

این پنل هوشمند چوبی با طراحی منحصر به فرد خود اطلاعات کاملی از وضعیت آب و هوا و زمان را در اختیار کاربران قرار می دهد.

اگرچه استفاده از این نمایشگر بسیار ساده بوده و قابلیت های آن نیز محدود است اما کاربران می توانند به راحتی به تقویم، وضعیت آب و هوا و اخبار دسترسی داشته باشند.

لازم به ذکر است که امکان ارسال پیام برای کاربران فراهم شده و به علاوه این وسیله هوشمند از قابلیت اتصال به سایر محصولات خانگی هوشمند نظیر لامپ، سیستم های صوتی و ترموستات برخوردار است.

طراحی جالب و بسیار ساده این پنل هوشمند در نگاه نخست توجه هر بیننده ای را به خود جلب می کند که در صورت لزوم و تنها با لمس آن می توان دستگاه MUi را خاموش و یا روشن کرد.

این پنل هوشمند چوبی از دستیارهای صوتی آمازون الکسا و گوگل هوم پشتیبانی می کند و امکان کنترل آن با فرمان های صوتی فراهم شده است.

دستگاه  MUi ضمن پشتیبانی از دستیارهای صوتی و اسپیکرهای مذکور، مجهز به یک اسپیکر هوشمند است.

این پنل چوبی هوشمند می تواند جایگزین مناسبی برای گوشی و تبلت های  هوشمند باشد و طراحان این دستگاه هدف اصلی خود از ساخت این پنل هوشمند را ایجاد فضای صمیمی تر در میان خانواده ها عنوان کرده اند.

پنل هوشمند چوبی MUi موفق به دریافت جایزه نوآوری CES 2019 شد و  پیش بینی می شود با قیمت 999 دلار در اختیار مشتریان قرار بگیرد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟