اخبار لوازم خانگی

تصمیم جدید سامسونگ برای کمک به حفظ محیط زیست

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت فناوری سامسونگ قصد دارد به جای استفاده از پلاستیک در بسته بندی ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت فناوری سامسونگ قصد دارد به جای استفاده از پلاستیک در بسته بندی محصولاتش نظیر گوشی های همراه و تبلت های از مواد سازگار با محیط زیست بهره کند.

این غول تکنولوژی کره جنوبی اعلام کرد که از این پس مواد سازگار با محیط زیست را جایگزین پلاستیک های استفاده شده در گوشی های همراه، تبلت ها و ابزارهای پوشیدنی می کند.

شرکت سامسونگ در این راستا طراحی شارژر های خود را تغییر داده و از این پس شارژرهای سامسونگ با رنگ مات روانه بازار می شوند.

برای محافظت از تلویزیون، سیستم های تهویه مطبوع، یخچال فریزر و ماشین لباسشویی های سامسونگ از کیسه های پلاستیکی استفاده می شود و این شرکت فناوری تصمیم گرفته تا به جای استفاده از این کیسه های پلاستیکی، از مواد بازیافتی که از سوخت های فسیلی ساخته می شود، بهره ببرد.

علاوه براین، سامسونگ اعلام کرده که ازسال آینده از کاغذهای مورد تایید سازمان محیط زیست جهانی استفاده می کند.

مدیر مرکز رضایت مشتریان جهانی سامسونگ در این خصوص عنوان کرد:«این شرکت با آگاهی به مشکلات جامعه جهانی با افزایش زباله‌های پلاستیکی و کاهش منابع طبیعی، در راستای حفظ و کمک به محیط زیست قدم برداشته است.»

انتظار می رود تا سال 2030، 500 هزار تن پلاستیک بازیافتی استفاده شده و به علاوه 7.5 تن پلاستیک دور ریخته شده توسط این شرکت جمع آوری شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟