سایر خبرها

معرفی قابلیت Smart View سامسونگ/ هیچ لحظه از فوتبال را از دست ندهید

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ضربه‏هایی که روی تور دروازه آرام می‎گیرند و سوت‎های پایانی که با غرش ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ضربه‏هایی که روی تور دروازه آرام می‎گیرند و سوت‎های پایانی که با غرش هورای فوتبال دوستان به صدا در می‎آید همه نشانه بردها و صعودهایی است که روزهای پرهیجان این هفته‏های ما را می‎سازند. درهر جمعی که می‏نشینیم و در هر بحثی که با دوستان وارد می‎شویم حداقل یک جای صحبت به این می‎رسد که «دیدی چه شوتی؟» یا «وای قبل از زدن گل چه دریبلی کرد!» و مانند این.

حسرت زمانی آغاز می‎شود که متوجه شوید در تماشای بازی زنده چه صحنه جذابی را از دست داده‏اید. چقدر بدشانس که دقیقا در همان چند دقیقه‎ای که برای گرفتن بسته پستی تا دم درب آپارتمان رفتید یکی از جذاب‏ترین صحنه‏ها اتفاق افتاده و حالا که به جمع برگشتید همه درباره زیبایی آن دریبل و پاسکاری صحبت می‏کنند و شما در حسرتید. برای گرفتار نشدن در چنین موقعیت‏هایی تنها راه حل این است که در طول پخش زنده هرکجا می‎روید تلویزیون را هم با خودتان ببرید. شاید عجیب به نظر برسد اما با قابلیت Smart View تلویزیون‏های سامسونگ دقیقا همین کار، شدنی است.

قابلیت Smart View که در قسمت نوتیفیکشن گوشی‌های سامسونگ وجود دارد امکان اتصال بی‎سیم و در واقع اشتراک تصویر میان گوشی و تلویزیون سامسونگ را برای شما فراهم می‏کند. با داشتن یکی از تلویزیون‏های هوشمند سامسونگ و استفاده از این قابلیت در گوشی همراه سامسونگ خود، می‎توانید تصویر در حال پخش روی تلویزیون را به گوشی هوشمند سامسونگ خودتان انتقال دهید. به این ترتیب وقتی به هر دلیلی از جلوی تلویزیون بلند شوید، می‏توانید مسابقه را بصورت زنده روی گوشی خودتان مشاهده کنید و این یعنی از هیچکدام از صحنه‌‏های هیجان انگیز عقب نخواهید ماند.

حتی اگر در حال تماشای فیلم یا سریال مورد علاقه خودتان باشید هم Smart View به شما کمک می‏کند بدون وقفه اتفاقات را دنبال کنید و بلند شدن از پای تلویزیون به معنی پاره شدن رشته داستان برای شما نخواهد بود.

از طرف دیگر دنیای بازی‏های موبایلی هم امروز بخش بزرگی از سرگرمی‏های ما را تشکیل می‏دهد. بازی‏هایی که به دلیل قابلیت انجام در هر مکان و هر زمانی، اکنون طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. اما این بازی‏ها با وجود محبوبیت بسیار زیاد، در مقایسه با بازی‏های کنسولی از یک محدودیت مهم رنج می‏برند و آن کوچک بودن صفحه نمایش است.

اما اکنون و با استفاده از اپلیکیشن Smart View شما می‏توانید گوشی هوشمند خودتان را به تلویزیون هوشمند سامسونگ متصل کرده و با انتقال تصویر بازی به صفحه بزرگ تلویزیون، از گوشی همراه تنها به عنوان دسته‎ای برای کنترل بازی استفاده کنید. عملکرد بسیار خوب قابلیت Smart View باعث می‎شود تا در لذت بازی با تلویزیون و موبایل غرق شوید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟