اخبار لوازم خانگی

تجدید قوای عضلانی با حمام های تک نفره کوهلر!

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، پس از یک روز پر تنش کاری، هیچ چیز بیشتر از یک حمام گرم نمی‌تواند حال ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، پس از یک روز پر تنش کاری، هیچ چیز بیشتر از یک حمام گرم نمی‌تواند حال افراد را خوب کند  و در واقع حمام آب گرم تاثیری به مراتب عمیق تر از ورزش برای سلامت روح دارد.

 حمام های تک نفره و یا وان ها نقش به سزایی را در حمام ایفا می کنند. هدف اولیه و اصلی یک وان حمام  فراهم کردن امکان شست و شو است  اما مزایای اضافی از جمله ایجاد آرامش و فضایی برای ریلکس کردن را نیز به همراه دارد.

شرکت کوهلر به تازگی ازحمام های تک نفره منحصر به فرد خود با عنوان بیلای رونمایی کرده که با امکانات فوق العاده خود پاسخ مناسبی به نیاز مشتریان است.

بیلای یک وان تک نفره بوده که مجهز به جت های هیدروتراپی و جت های هوا ماساژ است.

ماساژ عضلات توسط حباب های هوا و ماساژ عضلات بسیار ملایم این وان کوهلر منجر به تجدید قوای اعضای بدن پس از یک روز سخت کاری می شود.

علاوه براین، این وان کوهلر سطح را به منظور گرم کردن گردن، عضلات پشت و کمر و همچنین شانه ها گرم نگه می دارد.

لازم به ذکر است که  این وان و یا به عبارت دیگر حمام تک نفره به لطف ارتفاع کم از سطح زمین، برای استفاده افراد سالخورده و یا کودکان بسیار مناسب است.

کوهلر در طراحی این حمام تک نفره از یک دوش دستی بهره برده که دارای تنظیمات مختلف برای اسپری آب است و ویژگی دیگری که این وان را به یک نمونه بی نقص تبدیل کرده، استفاده از فناوری تخلیه سریع در ساخت آن بوده که امکان تخلیه کردن آب وان را پس از حمام کردن فراهم کرده است.

اطلاعاتی زیادی در خصوص قیمت این محصول در دسترس نیست و ذکر این نکته ضروری است که این وان یک محصول سفارشی بوده و در مرحله تولید انبوه قرار ندارد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟