اخبار لوازم خانگی

سنگینی سایه جنگ تجاری بر بازار پنل های ال جی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ال جی دیسپلی در خصوص تضعیف قیمت پنل به دلیل رشد کند اقتصادی و جنگ تجاری ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ال جی دیسپلی در خصوص تضعیف قیمت پنل به دلیل رشد کند اقتصادی و جنگ تجاری آمریکا و چین هشدار داد و در ادامه از جهش سود سه ماه در پی رشد فروش صفحه نمایش گجت های پوشیدنی خبر داد.

این غول کره جنوبی اعلام کرد که فروش صفحه نمایشگرهای پیشرفته برای ساعت های هوشمند رشد قابل توجهی داشته و اگرچه فروش کلی این شرکت به دلیل تضعیف در بخش تلویزیون روند نزولی داشته است.

افزایش سود در بخش صفحه نمایشگرهای ساعت هوشمند حاکی از آن است که این تامین کننده اپل بر روی محصولات با ارزش افزوده بالا و رقابت با همتاهای چینی تمرکز دارد.

دنیل لی، مدیر ارشد بخش اطلاعات بازار ال جی دیسپلی با اشاره به جنگ تجاری امریکا و چین عنوان کرد:«بعید به نظر می رسد که فروش پنل در سال 2019 روند مثبتی داشته باشد.»

طبق گزارش ال جی دیسپلی، سود عملیاتی در ماه های اکتبر-دسامبر برابر با 279 میلیارد ون بوده و در حالی که این میزان در مدت مشابه در سال اخیر برابر با 44 میلیارد ون بوده است که درآمد این شرکت 2.9 درصد افت داشته و به 6.9 تریلیون ون رسیده است.

طبق گفته ی تحلیلگران، انتشار چشم انداز منفی فروش پنل منجر به پایین آمدن سهام این شرکت شده است.

تضعیف فروش گوشی های هوشمند در چین بر بازار شرکت های الکترونیکی نظیر اپل سایه افکنده که در نتیجه فروس این شرکت آمریکایی در سه ماهه جاری بسیار کمتر از میزان پیش بینی شده توسط وال استریت است.

سهام شرکت ال جی دیسپلی در سال گذشته به دنبال جنگ تجاری آمریکا و چین حدود 40 درصد افت داشته است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟