فناوری

تصاویر مدل ارزان قیمت گلکسی S10 لو رفت

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، براساس شایعات منتشر شده،  شرکت سامسونگ یک نسخه ارزان قیمت ازگوشی گلکسی اس ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، براساس شایعات منتشر شده،  شرکت سامسونگ یک نسخه ارزان قیمت ازگوشی گلکسی اس 10 را در سبد محصولات خود قرار داده که تصاویر آن در روز گذشته لو رفت.

تصاویر جدید این گوشی تازه وارد در روز گذشته منتشر شد که به نظر می رسد این گوشی با عنوان گلکسی اس 10 ایی و در سایز 5.8 اینچی به بازارعرضه شود و مجهز به دو دوربین و باتری کوچک ترباشد.

پیش بینی می شود، گوشی مذکور با برچسب قیمت حدود 859 دلار فروخته شود که شاید استفاده از عبارت “ارزان قیمت” در کنار نام این گوشی درست نباشد اما این محصول سامسونگ نیزبه پیروی از آیفون XR (قیمت پایه 749 دلار) قیمت گذاری شده است.

انتظار می رود که این دو محصول رقیب از ویژگی های مشترک زیادی برخوردار باشند و در واقع هردو گوشی، مدل های پایین تر از پرچمداران سامسونگ و اپل هستند.

با توجه به تصاویر منتشر شده، باید منتظر استفاده از یک صفحه نمایشگر معمولی و یک قاب ضخیم تر در این گوشی باشیم. از دیگر ویژگی های آن می توان به حسگر اثرانگشت جانبی اشاره کرد.

سامسونگ قصد دارد چهارنسخه از گلکسی اس 10 را در اختیار مشتریان قرار دهد.

علاوه بر مدل مذکور، گوشی های اس 10 و اس 10 پلاس نیز در سبد محصولات سامسونگ قرار دارند که نسخه 5G آن نیز در آینده ای نزدیک روانه بازار می شود.

تصور می شود، این مدل ها از سه دوربین درعقب و سنسورهای اثر انگشت در صفحه ی نمایش برخوردار باشند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟