خانم ها بخوانند!

خانه تکانی عید را با این سه ترفند لذت بخش کنید!

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، احتمالا شما هم تصور می کنید، یکی از سخت ترین کارهای دنیا، خانه تکانی و مرتب ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، احتمالا شما هم تصور می کنید، یکی از سخت ترین کارهای دنیا، خانه تکانی و مرتب نگه داشتن همه وسایل خانه است. علیرغم دشواری امورمنزل اما با نزدیک شدن به سال جدید مجبور به انجام آن ها هستیم. در این بخش 3 ترفند معرفی شده است که بسیار کاربردی بوده و می تواند سختی های امور منزل را تا میزان چشمگیری آسان تر کند.

تمیز کردن شیشه ها:

اگر به شیشه پاک کن دسترسی نداشتید، می توانید از چند برگ روزنامه مچاله استفاده کنید که تنها کافی است، آن ها را در آب خیس قرار داده و بعد از گرفتن آب اضافی آن، روی شیشه ها کشیده و لکه ها را تمیز کنید.

تمیز کردن یخچال و گرفتن بوی بد آن:

اگر یخچالتان بوی بد گرفته و یا مواد غذایی که داخل آن می گذارید بو می گیرد، کافی است بعد از اینکه یخچال را تمیز کردید، به میزان مساوی سرکه سفید و آب ولرم را مخلوط کرده و دیواره های داخلی یخچال را با این محلول ضدعفونی کنید تا دیگر یخچال بوی بد نگیرد.

پاک کردن لکه های فنجان:

برای پاک کردن لکه های قهوه و چای می توانید لیمو ویا پوست پرتغال را با مقدار کمی نمک مخلوط کرده و از آن برای تمیز کردن فنجان ها  استفاده کنید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟

نظرات ثبت شده

  • ساره | 14 بهمن 1397 در 3:18 ب.ظ

    جالب بود.سپاس ال کا ایران