اخبار لوازم خانگی

انتظارات خانم های خوش سلیقه از کابینت آشپزخانه+تصاویر

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، در اکثر خانواده‌ها مسئولیت امور داخلی خانه از جمله چیدمان وسایل، آشپزی و ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، در اکثر خانواده‌ها مسئولیت امور داخلی خانه از جمله چیدمان وسایل، آشپزی و مدیریت خانه را خانم‌ها بر عهده می‌گیرند. آشپزخانه مرکز زندگی و یکی از مهمترین قسمت‌های خانه بوده و جزء قلمرو خانم‌ها به شمار می‌آید که در این فضا، کابینت‌ها مهمترین جزء آشپزخانه را تشکیل می‌دهند. ساخت کابینت باید به گونه‌ای باشد که تمام انتظارات یک خانم از کابینت را فراهم کند تا علاوه بر کارایی بالا و استفاده حداکثری از فضای آشپزخانه، زیبایی دلنشینی به این مکان ببخشد. در این مقاله با کلیه انتظاراتی که خانم‌ها از کابینت آشپزخانه خود دارند، آشنا خواهید شد.

زیبایی

خانم‌ها به زیبایی اهمیت زیادی می‌دهند. کابینت زیبا و شکیل نقش مهمی در زیبایی آشپزخانه و خانه ایفا می‌کند. استفاده از جنس، رنگ و طراحی همسو با سبک دکوراسیون خانه، خانم‌ها را شگفت‌زده و رضایتمند خواهند کرد. باید توجه داشته باشید برای انتخاب رنگ کابینت، ترکیب دو رنگ سرد و گرم هم زیبایی و هم گرمای لذت‌بخشی به فضای آشپزخانه می‌بخشد. خانم‌ها از چوب طبیعی در ساخت کابینت‌ها استقبال زیادی می‌کنند به صورتی که در خانه‌هایی که سقف آشپزخانه‌شان کوتاه است خطوط چوب به صورت عمودی و در خانه‌هایی که سقف بلندی دارد، خطوط چوب به صورت افقی در نمای ظاهری کابینت به کار رود.

کارایی بالا

میزان کارایی کابینت‌ها برای خانم‌ها بسیار حائز اهمیت می باشد. در هر آشپزخانه‌ای لوازم زیاد با ابعاد مختلفی وجود دارد که باید درون یا روی کابینت‌ها جاسازی شود، کابینت‌هایی که‌ دارای اکسسوری‌های مختلف، یونیت‌های بلند و جادار و فضاهای مخفی زیادی باشد، از کارایی بالا برخوردار می باشند. حتی قابلیت و سهولت استفاده از گوشه‌های آشپزخانه برای خانم‌ها مهم است. در این موارد کشوهای زاویه دار اشنیز، فضای ذخیره مناسبی در زاویه 45 درجه ارائه می دهند.

معمولا خانم‌ها از لوازم جانبی کابینت مانند جای قاشق و چنگال و جای ادویه و جای بطری و … استقبال می‌کنند. در این موارد اشنیز دارای لوازم و اکسسوری های جانبی ویژه‌ای در طراحی کابینت دارد.

استفاده از جزیره در آشپزخانه ایده خوبی است که خانم‌ها از آن استقبال می‌کنند. همچنین خانم‌ها در انتخاب میز ناهار خوری متناسب با دکوراسیون آشپزخانه و جادادن آن در آشپزخانه حساسیت زیادی به خرج می‌دهند. برای این منظور استفاده از یک جزیره مناسب که بتواند میز ناهار خوری را نیز در خود جای دهد ایده جالبی است که رضایت بانوان را جلب خواهد کرد و همچنین زیبایی منحصر به فردی به محیط آشپزخانه خواهد بخشید.

مقاومت بالا

استحکام و دوام کابینت‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، در اطراف سینک صفحه کابینت یکی از مهمترین قسمت‌های کابینت است که با آب در تماس است؛ به همین خاطر اجزاء تشکیل دهنده آن باید از مقاومت بالایی در برابر آب برخوردار باشد؛ سنگ‌های مصنوعی یکی از صفحات با کیفیتی هستند که مقاومت بالایی در برابر آب و خراش اشیاء نوک ‌تیز دارد و به همین خاطر برای کابینت مناسب است. استفاده از سنگ‌های طبیعی خاص علاوه بر مقاومت بالا، زیبایی خیره‌کننده‌ای به آشپزخانه می‌دهد که مورد توجه هر خانمی قرار می‌گیرد.

ارتفاع متناسب با قد فرد

یونیت‌های زمینی و هوایی کابینت‌‌ها معمولا با ارتفاع استاندارد تعریف شده ساخته می‌شود. بعضی از خانم‌های که دارای قد بلندتر و یا کوتاه‌تر از حد متوسط هستند، در استفاده از کابینت‌هایی که ارتفاع استاندارد دارند دچار مشکل ستون فقرات می‌شوند. شرکت اشنیز قابلیت طراحی کابینت‌هایی با ارتفاع دلخواه را دارا می‌باشد.

ما در قسمت طراحی به نکات بسیار ریز اما پر اهمیت آشپزخانه دقت می‌نماییم. به طور مثال؛ تعداد افراد ثابت خانواده و همچنین تعداد افرادی که با هم دور یک میز غذا صرف می کنند یا سبک زندگی و مهمانی‌های ایشان و برخی از خصوصیات فردی استفاده کننده که در انتها موجب لذت حداکثری مشتریان خواهد شد.

منبع : اسچینز

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟