اخبار لوازم خانگی

نگاهی نزدیک تر به یخچال های هوشمند ال جی و سامسونگ

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، غول های تولید کننده لوازم خانگی نظیر ال جی وسامسونگ  طی سال ها اخیر تمرکز ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، غول های تولید کننده لوازم خانگی نظیر ال جی وسامسونگ  طی سال ها اخیر تمرکز ویژه ای به توسعه یخچال فریزر و فرهای هوشمند داشته اند.

یخچال های هوشمند ال جی و سامسونگ انقلابی در حوزه لوازم خانگی محسوب می شوند که با قابلیت های هوشمند خود و سازگاری با گوشی های همراه امکان کنترل یخچال فریزر را از راه دور فراهم کرده و اطلاعات کاملی از محتویات آن در اختیار کاربران قرار می دهد.

یخچال فمیلی هاب 2.0 سامسونگ  و اینستا ویو  ال جی با اتصال به Wifi با تمامی وسایل خانگی دیگر نیز ارتباط برقرار کنند.

با استفاده از این یخچال فریزرهای هوشمند، برای دیدن مواد غذایی، نیازی به باز کردن درب یخچال نیست که در نتیجه مانع از اتلاف سرمای داخل یخچال خواهد شد.

یخچال فریزرهای هوشمند دو رقیب دیرینه شباهت های زیادی به یکدیگر دارند که به همین منظور می توان آن ها را  باهم مقایسه کرد.

هر دو یخچال مجهز به یک صفحه لمسی و دوربین هستند که امکان مشاهده داخل یخچال از طریق گوشی های هوشمند فراهم شده است.

این قابلیت به هنگام خرید کمک بسیاری به کاربران می کند و به لطف آن قادر خواهند بود تا از طریق اپلیکیشن های گوشی همراه از محتویات داخل یخچال باخبر شوند.

یخچال های اینستا ویو  ال جی از قابلیت پشتیبانی از دستیار صوتی الکسا برخوردار بوده که امکان پخش موزیک و یا کنترل از طریق صدا برای کاربران فراهم شده است.

یخچال های فمیلی هاب سامسونگ از دستیار صوتی بیکسبی پشتیبانی می کند و سفارش آنلاین نیز یکی دیگر از ویژگی های این دستیارهای صوتی است که می توانید با استفاده از آن به صورت اینترنتی به تهیه مواد غذایی مورد نیاز خود بپردازید.

صنعت لوازم خانگی به سمت هوشمندشدن حرکت می کند و در آینده ای نزدیک شاهد عرضه بیشتر لوازم خانگی هوشمند از دو شرکت ال جی و سامسونگ خواهیم بود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟