اخبار لوازم خانگی

حفاظت از وسایل گرانبها در خانه با آی کیپ!

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، همه ی ما به دنبال مکانی امن برای نگهداری لوازم گرانبهای خود در خانه هستیم ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، همه ی ما به دنبال مکانی امن برای نگهداری لوازم گرانبهای خود در خانه هستیم که یک شرکت خلاق محصول هوشمندی با عنوان آی کیپ روانه بازار کرده که مکانی امن برای حفاظت و نگهداری وسایل گرانبها در خانه است.

آی کیپ یک محصول جالب و ایده آل بوده که از قابلیت رمزگذاری برخوردار است و به علاوه قیمت مناسب آن (99 دلار) منجر شده تا به انتخاب نسخه مشتریان تبدیل شود.

یک صفحه کلید برای قفل کردن و یا باز کردن دراین دستگاه تعبیه شده و به علاوه این محصول تازه وارد از قابلیت سازگاری با گوشی های هوشمند و کنترل از راه دور برخوردار است.

نصب دستگاه آی کیپ بسیار آسان بوده و تنها چندثانیه برای راه اندازی کامل آن لازم است که این قابلیت نیز حاکی از برتری آن نسبت به محصولات مشابه است.

آی کیپ به راحتی قابل حمل بوده و در برابر رطوبت هوا و مقاوم است.شایان ذکر است که این دستگاه مجهز به سیستم هشدار امنیتی بوده و به همین منظور از هرجهت برای نگهداری وسایل با ارزش دستگاهی بی عیب و نقص است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟