اخبار لوازم خانگی

ویژگی های ماشین ظرف شویی بکو مدل DFN28422 را بشناسید

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت بکو طی سال های اخیر به عنوان یکی از بازیگران اصلی بازار لوازم خانگی ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت بکو طی سال های اخیر به عنوان یکی از بازیگران اصلی بازار لوازم خانگی ایران شناخته شده است و محصولاتی نظیر یخچال فریزر، ماشین لباسشویی و ظرفشویی روانه بازار کشورمان می کند. با توجه به سهم عمده آن در بازار ایران به معرفی یکی از ماشین ظرفشویی این برند ترک پرداخته ایم.

ماشین ظرف شویی های مبله برای استفاده خانواده های پر جمعیت توصیه می شود. ماشین ظرفشویی مبله مدل DFN28422  بکو دارای ظرفیت 14 نفره بوده و به همین منظور مورد توجه خانواده های پرجمعیت قرار دارد.

محیط درونی آن از دو سبد مجزا یکی در بالا و دیگری در پایین تشکیل شده که از سبد بالا برای قرار دادن لیوان ها وکاسه استفاده می شود و سبد پایین به منظور قرار دادن ظروف بزرگتر، قاشق و چنگال تعبیه شده است.

این محصول مجهز به هشت برنامه پیش فرض تعیین شده است و از دیگر قابلیت های این ماشین ظرفشویی می توان به کم صدا بودن آن اشاره کرد. وجود تایمر، نشانگر نشت آب وشست و شوی تاخیری را به دیگر ویژگی های ماشین ظرفشویی بکو اضافه کنید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، برخی از مشخصات فنی ماشین ظرفشویی بکو در ادامه عنوان شده و لازم به ذکر است که شرکت بهستان تجارت ارس تنها نماینده رسمی بکو در ایران بوده و برای خرید محصولات آن می توانید نمایندگی های آن در سراسر ایران مراجعه کنید.

مشخصات فنی
دارای نمایشگر

میزان مصرف انرژی: A++
وزن: 48 کیلوگرم

میزان صدا: 43 دسی بل
ارتفاع: 850 میلی متر

دارای قفل کودک و دکمه های غیر لمسی

قیمت:۷,۵۰۰,۰۰۰ تومان

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟