خانم ها بخوانند!

ایده های جذاب برای هدیه ولنتاین آقایان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  یک فرمانروای رومی به نام کلودیوس دوم در سده ی سوم میلادی معتقد بود که ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  یک فرمانروای رومی به نام کلودیوس دوم در سده ی سوم میلادی معتقد بود که سربازی خوب خواهد جنگید که مجرد باشد و به همین دلیل ازدواج را برای سربازان امپراطوری روم ممنوع اعلام کرد. کشیشی به نام والنتاین عقد سربازان رومی را با دختران مورد علاقه شان مخفیانه می خواند و وقتی فرمانروایی روم از این موضوع مطلع می شود، دستور دستگیری والنتاین را می دهد.

والنتاین که عاشق دختر زندانبان بوده، اولین نامه عاشقانه خود را در 14 فوریه برای دختر ارسال می کند و درهمان روز کشیش عاشق به جرم جاری کردن عقد عشاق اعدام می شود. از آن زمان به بعد ولنتاین نمادی برای عشق می شود.

بسیاری از عشاق در سراسر جهان در روز 14 فوریه و یا همان 25 بهمن برای یکدیگر هدایایی تهیه می کنند. از هدایای روز جهانی عشق می توان به شکلات های قلبی، کارت پستال و گل رز، عروسک قرمز اشاره کرد.

سهم مردان و زنان از خرید کادو در این روز یکسان است اما در این بخش ایده هایی گردآوری شده که می تواند به شما بانوان عزیز در تدارک دیدن یک هدیه خاص و شیک کمک کند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟