اخبار لوازم خانگی

رشد فروش شرکت لوازم خانگی ویرپول در سه ماهه چهارم سال 2018

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فروش خالص شرکت تولید کننده لوازم خانگی ویرپول در سه ماه چهارم سال گذشته به ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فروش خالص شرکت تولید کننده لوازم خانگی ویرپول در سه ماه چهارم سال گذشته به 5.7 میلیارد دلار رسیده است.

فروش خالص این شرکت آمریکایی در سه ماهه چهارم سال 2018 در مقایسه با سال 2017، 2.5 درصد رشد را ثبت کرده است.

لازم به ذکر است که فروش خالص ویرپول در سال2018 به 21.0 میلیارد دلار رسید و در حالی که این رقم در سال 2017 برابر با 21.3 میلیارد دلار بود.افت 0.3 درصدی این تولید کننده بزرگ لوازم خانگی به دلیل تاثیرات ناشی از ارزش دلاربوده است.

عوامل زیادی منجر به تقویت فروش محصولات ویرپول در سه ماهه چهارم سال 2018 شده که از جمله می توان به نقش پررنگ مالیات در حمایت از این شرکت و نیز مدیریت مناسب آن ها با افزایش قیمت ها اشاره کرد.

طبق گزارشات منتشر شده، فروش خالص ویرپول در کشورهای امریکای شمالی، طی سه ماهه چهارم سال 2018 به 3.1 میلیارد دلار رسیدو در حالی که این رقم در مدت مشابه در سال 2017، 2.9 میلیارد دلار بوده است.

شرکت ویرپول از سال ۲۰۰۶ در پی پیشی گرفتن از شرکت سوئدی الکترولوکس، به‌عنوان بزرگترین تولیدکننده لوازم خانگی جهان شناخته می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟