اخبار لوازم خانگی

فروشندگانی که پروانه کسب ندارند لوازم خانگی ایرانی را به اسم محصول خارجی می‌فروشند

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، امروز (شنبه) کنفرانس خبری تولید و بازار لوازم خانگی با حضور دبیر و اعضای هیئت مدیره ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، امروز (شنبه) کنفرانس خبری تولید و بازار لوازم خانگی با حضور دبیر و اعضای هیئت مدیره انجمن صنایع لوازم خانگی و جمعی از تولیدکنندگان برگزار شد.

در این نشست طحان‌پور – رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی – تعداد کل توزیع‌کنندگان لوازم خانگی را ۱۷۰۰ واحد عنوان کرد که حدود ۳۰۰ توزیع کننده پروانه کسب ندارند و به گفته وی این فروشندگانی که پروانه کسب ندارند محصول ایرانی را به اسم محصول خارجی می‌فروشند.

وی افزود: به دلیل وضعیت اشتغال نمی‌توانیم واحدهای تولیدی بدون پروانه را ببندیم، اما اگر تخلف کنند با آن‌ها برخورد می‌شود.

یکی از تولیدکنندگان لوازم خانگی نیز پدیده فروش لوازم خانگی ایرانی با نام برند خارجی را که به گفته او نشان از کیفیت محصولات ایرانی دارد، افتخار تولید داخلی خواند و گفت: برخی شرکتهای خارجی به تولیدکنندگان داخلی پیشنهاد می‌دهند که محصولات ایرانی را تحت برند خارجی بفروشند.

این تولیدکننده همچنین اظهار کرد که با وجود کاهش تیراژ، کیفیت محصولات ایرانی در سطحی است که قابلیت صادرات دارد، اما مشکل اصلی بالا بودن قیمت تمام شده لوازم خانگی است./ایسنا

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟