فناوری

انزوای دوربین های عکاسی پس از قدرت نمایی دوربین های موبایل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تازه‌ترین آمار و گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که میزان خریداری و استقبال از ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تازه‌ترین آمار و گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که میزان خریداری و استقبال از دوربین‌های عکاسی از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۸ میلادی بیش‌از ۵۰ درصد کاهش یافته است.

با توجه به افزایش روزافزون محبوبیت گوشی‌های هوشمندی که همگی به دوربین‌های با کیفیت و مجهز به قابلیت‌های تقریباً حرفه‌ای تجهیز شده‌اند، بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران پیش‌تر برآورد کرده بودند که دیگر کسی سراغ خریداری و استفاده از دوربین‌های عکاسی و حرفه‌ای که معمولاً حجم و اندازه بزرگ و سنگینی دارند، نخواهد رفت چراکه گوشی‌های هوشمند از آنجایی که همواره به همراه کاربران است، نیاز آنها از عکاسی در سفر، مهمانی و سایر تفریحات خود را برطرف خواهد کرد.

حالا تازه‌ترین آمارهای منتشر شده در وب سایت phonearena حاکی از آن است که میزان خریداری و استقبال کاربران از دوربین‌های عکاسی در هشت سال اخیر یعنی از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۸ میلادی به بیش از ۵۰ درصد کاهش و تقلیل یافته است.

گوشی‌های هوشمندی که در سال‌های اخیر روانه بازارهای جهانی شده است، به قابلیت و ویژگی‌های متعددی که غالباً در دوربین‌های عکاسی و حرفه‌ای وجود دارند، مجهز شده‌اند و کاربران قادر خواهند بود تنها با اطلاع و استفاده درست از آنها، تصاویر و عکس‌های باکیفیت و با وضوح بالایی را گرفته و در آرشیو تصاویر خود به ثبت برسانند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟