اخبار لوازم خانگی

رونمایی از یخچال سامسونگ با قابلیت رشد سبزیجات در نمایشگاه KBIS

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت سامسونگ سال هاست که به عنوان یکی از کلیدی ترین بازیگران بازار لوازم ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت سامسونگ سال هاست که به عنوان یکی از کلیدی ترین بازیگران بازار لوازم خانگی شناخته می شود و روز به روز شاهد پیشرفته تر شدن محصولات این شرکت کره ای هستیم.

سامسونگ طی سال های اخیر تمرکز ویژه ای بر روی اینترنت اشیا و حوزه رباتیک داشته و به تازگی از اضافه شدن ربات های کمک کننده به سری جدید محصولات خانگی خود خبر داده است.

این ربات ها در بسیاری از امور آشپزخانه نظیر تمیزکردن و آشپزی یک دستیار تمام عیار محسوب می شوند و در نمایشگاه صنعت وسایل آشپرخانه و حمام (KBIS) رونمایی شدند.

نمایشگاه KBIS در شهر لس آنجلس امریکا با حضور 600 برند تجاری و80 هزار بازدید کننده در حال برگزاری است.

این غول کره جنوبی علت حضور در این رویداد را نمایش آخرین محصولات خود در حوزه رباتیک و معرفی ربات های بات برای بازدیدکنندگان آمریکایی و سایر کشورها عنوان کرد.

سری محصولات ربات های بات سامسونگ برای کنترل شرایط هوای خانه، آشپزی و حتی رشد گیاهان و سبزیجات معرفی شدند.

ربات بازوها از سری ربات های بات شف سامسونگ قادر به انجام فعالیت های مختلفی نظیر خرد کردن انواع موادغذایی و یا حتی مخلوط کردن هستند که به عنوان یک دستیار تمام عیار در آشپزخانه محسوب می شوند.

ربات بات کلین سامسونگ در واقع یک ربات جاروبرقی بوده که مجهز به هوش مصنوعی براساس فناوری LiDAR است.

آخرین محصول سامسونگ که با قابلیت جالب خود مورد توجه بسیاری از بازدید کنندگان این نمایشگاه قرار گرفته، یخچال گاردن شف است.

این یخچال با تنظیم خودکار سطح رطوبت و دما منجر به رشد برخی از سبزیجات کوچک مانند آرژول می شود.

ربات های بات سامسونگ در نمایشگاه KBIS امسال سرو صدا زیادی به پا کردند و به نظر می رسد که در سال های آینده شاهد پیشرفته ترشدن این سری از محصولات باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟