اخبار لوازم خانگی

عجیب و غریب ترین یخچال فریزرهای دنیا

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، یخچال فریزرها انواع مختلفی دارند و به منظور نگهداری طولانی مدت موادغذایی ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، یخچال فریزرها انواع مختلفی دارند و به منظور نگهداری طولانی مدت موادغذایی استفاده می شوند. علاوه بر کارایی، تنوع و طراحی آن ها نیز از اهمیت زیادی برخوردار است و شرکت های تولید کننده لوازم خانگی به دنبال عرضه یخچال هایی شیک هستند. در این بخش مروری بر عجیب ترین یخچال فریزرهای دنیا شده است.

1.یخچال مدولار

این یخچال فریزر برای دانش آموزان که در یک خوابگاه زندگی می کنند، مناسب است و به هرکس یک طبقه تعلق می گیرد که تعداد آن برای همه یکسان نیست. طراح این یخچال استفان بوچبرگر است.

 

2.یخچال خانه درختی

مفهوم طراحی این یخچال خیلی عجیب تر از زیبایی آن است. قطعه میانی آن مانند یک تنه درخت طراحی شده  و دارای 5 کابینت است که با الهام از شاخه های درخت ساخته شده اند.

 

3.یخچال نورکول یک کشو

یخچال مذکور با یک ایده منحصر به فرد و سنتی طراحی شده است که مواد غذایی را در کشوها نگه می دارد.

4.یخچال بیو ربات

این یخچال توسط یوری دیمیتریو طراحی شده است و  براساس اصل بیوپلیمرعمل می کند.  این یخچال تمام مواد غذایی را منجمد نگه می دارد. ژل غیرچسبنده مواد غذایی را محاصره کرده و کشش سطحی قوی ژل کمک می کند که مواد غذایی ثابت باشد.

5.یخچال شفت

کارایی این یخچال برای صرفه جویی در انرژی و به حداقل رساندن خروج هوای سرد است. استفاده از یک محفظه ی کوچکتر در همین راستا استفاده شده است.

نظر شما چیست؟