اخبار لوازم خانگی

بخش اول/نگاهی به بهترین ابزارهای هوشمند در سال 2019

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ابزارها و وسایل هوشمند طی سال های اخیر به شدت رواج پیدا کرده و نسخه های ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ابزارها و وسایل هوشمند طی سال های اخیر به شدت رواج پیدا کرده و نسخه های متعددی از این سری لوازم هر ساله به بازار عرضه می شود. در این بخش نیز به بهترین آن ها در سال 2019 پرداخته شده است.

بستنی ساز Cuisinart ICE-45

 در این وسیله یک قفل طراحی شده است که به راحتی می توان از آن استفاده کرد. عمل مخلوط کردن بستنی قابل رویت نیست و دارای سه قفسه برای خوراکی است. این بستنی ساز هوشمند تنها با قیمت 70 دلار در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

 

ساعت چرخدار کلاکی

این ساعت زنگ دار که بر روی دو چرخ قرار می گیرد و قابل حرکت است. این ساعت از قابلیت تنظیم ساعت برخوردار بوده و قیمت این محصول تنها 30 دلار است.

 

نگهدارنده  گیاهان

این وسیله برای نگهداری سبزیجات مورد استفاده قرار می گیرد که به لطف ان سبزیجات هموراه تازه می مانند. قیمت این محصول تنها 7 دلار است.

 

صندلی ماساژ تاشونده

این صندلی ماساژ برای استفاده در خانه های کوچک بسیار مناسب است زیرا در صورت عدم استفاده از آن می توان آن را جمع کرده و در جای مناسبی قرار دارد.

این صندلی ماساژ با قیمت 269 دلار به بازار عرضه می شود.

 

چراغ خواب آیوکی

این چراغ خواب مجهز به سنسور و صفحه لمسی است. این محصول خوابی راحت را برای کاربران به ارمغان اورده و با قیمت 25 دلار به فروش می رسد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟