فناوری

اپل برای تلفن هوشمند منعطف خود از سامسونگ کمک می گیرد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، این روزها بحث گوشی هوشمند تاشو بسیار داغ است. به صورتی که تاکنون شرکت های ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، این روزها بحث گوشی هوشمند تاشو بسیار داغ است. به صورتی که تاکنون شرکت های متعددی را می شناسیم که  از این نوع محصول رونمایی کردند، یا آن که در برنامه آینده آنها قرار دارد.

اپل را باید یک شرکت نوع دومی دانست که اگرچه برنامه ای برای معرفی تلفن هوشمند تاشو یا منعطف دارد اما آن را رسمی نکرده است. این در حالی بوده که سامسونگ و هوآوی پیشتر با معرفی دو اسمارتفون تاشو میت ایکس و گلکسی فولد نشان دادند که عصر جدید گوشی های هوشمند در راه است.

دیوایس هایی که طراحی متفاوت از مدل های فعلی داشته و نباید آنها را دستگاه هایی با طراحی قبلی دانست. اپل و گوگل به عنوان یکی از برندهای کلیدی در صنعت تلفن هوشمند تصمیم دارند همانند سامسونگ محصول تاشو معرفی کنند.

دستگاه هایی که به عنوان مدل های برجسته شناخته می شوند. به گزارش ETNews کره، اپل و گوگل در قراردادی می خواهند تولید صفحه نمایش تلفن های هوشمند تاشو خود را برعهده سامسونگ قرار دهند. با این همکاری می توان انتظار داشت درآمد کره ای ها در سال های آینده افزایش چشمگیری پیدا کند.

دقیقا مشخص نیست گوگل و اپل در چه زمانی می خواهند به رونمایی محصول موردنظر خود بپردازند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟