اخبار لوازم خانگی

آغاز به کار رسمی MENA Forum 2019 سامسونگ در شهر آنتالیا

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت بزرگ سامسونگ الکترونیک قصد دارد تا در رویداد Samsung Forum 2019 (کنفرانس ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت بزرگ سامسونگ الکترونیک قصد دارد تا در رویداد Samsung Forum 2019 (کنفرانس سالانه سامسونگ) محصولات جدید و فناوری خودرا برای همکاران تجاری به نمایش بگذارد.

محصولات استراتژیکی سامسونگ از جمله خط تولید تلویزیون های کیو ال ای دی 2019 وهم چنین محصولات سفارشی برای بازارهای محلی طی این دوماه به نمایش گذاشته می شود.

علاوه براین، پلتفرم هوشمند سامسونگ “بیکسبی جدید” نیز برای همکاری با سایر شرکت های تجاری معرفی می شود.

شرکت سامسونگ از رسانه ها و همکاران خود از سراسر اروپا، جنوب غربی آسیا، آمریکای لاتین برای میزبانی در پورتو پرتغال از تاریخ 12 تا 22 فوریه دعوت کرده و از 7 تا 11 مارس میزبان کشورهای خاورمیانه و مستقل همسود (CIS) در آنتالیای ترکیه است.

رویداد امسال سامسونگ محلی برای گردهمایی همکاران و به اشتراک گذاشتن استراتژی های تجاری تحت مفهوم سامسونگ پلازا است.

این غول فناوری کره جنوبی طی 13 سال گذشته، عنوان پیشروترین شرکت را در صنعت تلویزیون یدک می کشد و عرضه تمامی تلویزیون های  QLED 2019در بیش از 60 کشور جهان موفقیتی بزرگ برای این شرکت محسوب می شود.

شرکت سامسونگ قصد دارد تا در Samsung Forum 2019 همانند نمایشگاه CES 2019 سری محصولات متصل و هوشمند خود نظیر تلویزیون QLED 8K، یخچال فمیلی هاب 2019، گلکسی هوم و پاوربات را رونمایی کند.

به گزارش خبرنگار اعزامی ال کا ایران،  کنفرانس خاورمیانه سامسونگ (Samsung Forum 2019) از صبح فردا آغاز به کار خواهد کرد و علاقه مندان می توانند آخرین اخبار و رویدادهای آن را از ال کا ایران دنبال کنند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟