دکوراسیون منزل

بخش اول/ چه مدل آشپزخانه ای را برای سال 98 انتخاب کنیم؟

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، با توجه به نزدیک شدن به سال جدید، بسیاری از افراد تمایل دارند تا دکوراسیون ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، با توجه به نزدیک شدن به سال جدید، بسیاری از افراد تمایل دارند تا دکوراسیون خانه خود را تغییر داده و به روز کنند و به همین منظور در این  بخش به معرفی جدیدترین مدل های دکوراسیونی در سال جدید پرداخته می شود.

تزیین کل آشپزخانه با کاشی

کاشی های پشت کابینتی همواره از قدیم در آشپزخانه متداول بوده که طی سال های اخیر،  میان کابینت های بالا و پایینی یک نوع کاشی استفاده می شود اما برای سال جدید استفاده از کاشی ها برای کل آشپزخانه بسیار توصیه می شود که پاکسازی آن ها راحتتر صورت می گیرد.

بازگشت خاکستری و رنگ های تیره در سال جدید

تمامی متخصصان معتقدند که استفاده از رنگ های تیره در سال جدید بسیار متداول می شود.به نظر می رسد که استفاده از رنگ خاکستری و ترکیب آن با وسایل طلایی در سال جدید بیش تر مورد توجه قرار بگیرد.

علاوه براین، ترکیب رنگ سبز جنگلی با مشکی از ترکیب رنگ های معرفی شده برای سال جدید است.

کابینت های صورتی

رنگهای پاستیلی یکی از زیباترین و پرکاربردترین رنگ های مدرن هستند که رنگ صورتی از جمله پرطرفدارترین رنگ ها برای کابینت آشپزخانه در سال جدید است.

استفاده کمتر از رنگ سفید

همانطور که طراحان به سمت رنگ های Moody و صورتی حرکت کرده اند، استفاده از رنگ سفید در سال جدید کمتر مورد استقبال قرار گرفته است. در واقع ترکیب رنگ های جدید در واکنش به کابینت های سفید در سال های اخیر معرفی شده است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟