اخبار لوازم خانگی

تازه های سامسونگ در MENA Forum 2019 آنتالیا معرفی شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت سامسونگ امروز از نسل آینده محصولات هوشمند و نوآورانه خود رونمایی کرد ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت سامسونگ امروز از نسل آینده محصولات هوشمند و نوآورانه خود رونمایی کرد که با هدف ساده‏تر کردن زندگی کاربران طراحی شده‎اند. این شرکت همواره متعهد به عرضه پیشروترین فناوری‏ها ضمن تکیه بر نقاط قوت محصولات کنونی خود است تا بتواند عصری نوین را پایه‎گذاری کند که در آن با تلفیق نوآوری و هوشمندی در کل اکوسیستم محصولات خود، تجربه‎ای کاملا شخصی را برای هر کاربر ایجاد کند.

گوشی هوشمند گلکسی S10 نقطه تکامل یک دهه نوآوری است که با هوشمندی بالا و امکان اتصال با روش‎های نوین، استاندارد جدیدی را برای گوشی‎های هوشمند ایجاد کرده و انتظار کاربر از فناوری را برآورده می‏کند. این محصول تاکید دوباره‎ای است بر تعهد شرکت سامسونگ به فراهم کردن امکان انجام کارهای ناممکن برای کاربران خود و بهبود زندگی آنها. گلکسی S10 همچنین نشانه‎ای است از 50 سال پیشتازی سامسونگ در دنیای فناوری و نوآوری. محصولات جدید و نوآورانه سامسونگ شامل تلویزیون‏های 8K QLED در اندازه 98 اینچ، گوشی‏های هوشمند گلکسی S10 و گلکسی فولد، یخچال چهار درب، سری سایدبای‎ساید سه درب، ماشین لباسشویی QuickDrive و کولرهای گازی Wind-Free همگی در فروم امسال به نمایش گذاشته خواهند شد.

علاوه بر نمایش محصولات جدید، گزارشی از دستاوردهای سامسونگ در تلفیق دستیار هوشمند بیکسبی در تلویزیون‎های QLED و تغییر کاربردهای تلویزیون با استفاده از توانمندی‎های صوتی و امکان تعامل به زبان‎های انگلیسی و فرانسه نیز ارائه خواهد شد.

سانگ‎وان میونگ، مدیر بخش خاورمیانه و شمال آفریقا در سامسونگ الکترونیکس می‎گوید «تعهد کامل ما به نوآوری‏های هدفمند و ساده‎تر کردن زندگی کاربران، متکی بر میراثی غنی از نوآوری‎های ما است. ما در سال گذشته باز هم مرزهای نوآوری را در همه گروه‎های محصولی خودمان جابجا کردیم. در سال 2019 باز هم به دنبال تکامل بیشتر خواهیم رفت تا با استفاده از نوآوری‎های خودمان، سبک زندگی در منطقه منا را متحول کرده و به همه کاربران‎مان امکان انجام کارهای غیرممکن را بدهیم».

شرکت سامسونگ در طی این فروم برنامه‎های متعددی را هم با هدف تجربه محصولات جدید توسط شرکت‎کنندگان برگزار کرد. مهمانان حاضر، همانند تور بازدید از موزه توانستند همه محصولات سامسونگ را از نزدیک مشاهده کنند که قرار است در سال پیش‌ رو وارد فروشگاه‎های این شرکت شوند.

 

عصر تلویزیونهایی با قدرت، هوشمندی و اندازه بزرگتر

سامسونگ در MENA Forum 2019 تلفیق سخت‎افزار و نرم‎افزار و بازتعریف مفهوم تلویزیون را از نزدیک برای همگان به نمایش گذاشت. این نمایشگرهای جدید که با استفاده از فناوری MicroLED سامسونگ ساخته شده‌ با توجه به هوشمندی فوق‏العاده خود، هیچ مرز و محدودیتی برای توسعه حتی از نظر اندازه و نسبت ابعاد نداشته و با طراحی بدون حاشیه خود تجربه دیداری کاملا فراگیری را برای فرد فراهم می‎کند.

سری تلویزیون‎های 8K QLED سامسونگ با اندازه 98 اینچ نمادی از پیشرفته‎ترین فناوری‎های این شرکت در حوزه نمایشگرها بوده و ثابت می‏کند که فناوری 8K می‎تواند تجربه دیداری کاربران را تا حد زیادی ارتقا داده و عصری نوین از امکانات دیداری را ایجاد کند. این تلویزیون‎ها مجهز به یک چیپ Quantum Processor 8K هستند که بهترین کیفیت موجود تصویر را در اختیار کاربر قرار می‎دهد و طراحی بسیار زیبا و قابلیت‎های هوشمند و اندازه‏های بزرگ این سری از تلویزیون‎ها باعث می‌شود تجربه‎ای کاملا متفاوت برای کاربر ایجاد شود. چه در حال استریم فیلم، استفاده از دستگاه‎های جانبی یا پورت‏های HDMI، USB یا حتی اشتراک صفحه موبایلی باشید، به کمک فناوری‎های مبتنی بر هوش مصنوعی سامسونگ می‎توانید هرمحتوایی را شناسایی و کیفیت آنها را بدون توجه به رزولوشن اولیه، ارتقا داده و به کیفیت 8K برسانید.

سری جدید ساندبارهای Q70 سامسونگ نیز در این نمایشگاه عرضه شد. این محصولات که با همکاری برند هرمان کاردن ساخته شده است، با استفاده از فناوری‎های Dolby Atmos و DTS:X تجربه‎ای بسیار متفاوت و بهتر از صدا را در اختیار کاربر قرار می‎دهند و فضای صوتی کاملا سه بعدی را برای شما می‎سازند. از سوی دیگر قابلیت AI Sound در این محصولات با استفاده از هوش مصنوعی و بصورت زنده، کیفیت صدا را تنظیم می‏کند تا به بهترین حالت صدا در هر حالت و برنامه‏ای برسید. همزمان نیز قابلیت 4K Pass-Through کیفیت صدا و تصویر را با هم ارتقا می‏دهد.

 

تحقق عصر نوین زندگی هوشمند و نوآور

نمایشگاه MENA Forum امسال مجموعه‎ای است از نوآوری‏ها که کاملا با زندگی هوشمند امروزی در هر گوشه‎ای از خانه، سازگاری دارند. این پیشرفت‎ها نهایتا به تجربه‏ای غنی‎تر و بهتر از زندگی منجر می‎شوند که با سرعت زیادی شرایط خانه شما را متحول کرده و به شما امکان می‎دهد از دنیای تجربه‎های هوشند لذت ببرید.

یخچال چهار درب سامسونگ با استفاده از فناوری خنک‎کنندگی سه‎گانه، با ایجاد دمایی دقیق و کاملا کنترل شده در هر کجای یخچال، مواد غذایی را کاملا تازه نگه می‏دارد. بهینه بودن سطح رطوبت باعث می‏شود غذاهای داخل یخچال برای مدت طولانی‏تری کاملا تازه باقی بمانند. دمای بخش Flex Zone بصورت مستقل کنترل شده و لذا غذاها را در دمای بهینه مختص به آنها نگهداری می‏کند.

یخچال‎های سایدبای‎ساید سه درب سامسونگ فضای نگهداری بیشتری را برای کاربر فراهم می‏کند. این یخچال‎ها با داشتن ظرفیت بیشتر در کنار سیستم خنک‏کنندگی دوگانه یا Twin Cooling، میزان دما و رطوبت را در بهترین حالت ممکن برای هر غذایی نگه می‏دارند. بسته به نوع استفاده، شما می‏توانید از دماهای پیش‎فرض در یخچال خود استفاده کرده و به این ترتیب در مصرف انرژی نیز صرفه جویی کنید.

سری ماشین‎های لباسشویی QuickDrive سامسونگ نیز در Forum 2019 به نمایش گذاشته شده است. این فناوری جدید بدون کاستن از کیفیت شستشو، زمان آن را تا 50% کاهش داده و در عین حال به کاربر امکان می‏دهد از طریق هرکدام از دستگاه‏های متصل خود، چرخه شستشو را آغاز، متوقف و یا بر روند انجام آن نظارت کند. لباسشویی QuickDrive همچنین مجهز به دستیار شستشوی هوشمند سامسونگ است که با استفاده از هوش مصنوعی می‏تواند بصورت خودکار پیشنهاداتی را برای بهینه‎سازی چرخه‎های شستشو عرضه کند. کاربران با استفاده از قابلیت AddWash سامسونگ نیز می‏توانند در میانه چرخه شستشو، تکه لباس‎های جامانده را به لباسشویی اضافه کنند.

کولرهای گازی Wind-Free سامسونگ از یک سیستم جدید دو مرحله‎ای برای خنک کردن محیط استفاده می‏کنند که تا حد زیادی میزان مصرف انرژی را کاهش می‏دهد و با داشتن امکان اتصال وای-فای، می‏توان حتی از راه دور نیز آن را کنترل کرد.

 

یک دهه نوآوری گلکسی

در جشن ۱۰ سال موفقیت فنی در خانواده گلکسی، شرکت سامسونگ یک مجموعه از گوشی‎های خود را معرفی کرد که مجهز به قابلیت‎های جدید و بی‎سابقه شده‎اند. محصولات جدید شرکت سامسونگ که یک دهه پس از معرفی اولین نمونه‎های گلکسی S عرضه می‏شوند در واقع نمادی از میراث پرافتخار عرضه نوآوری‎های هدفمند و متناسب با نیازهای مشتریان هستند.

نوآوری‎های معرفی شده در نمایشگر، دوربین و عملکرد گوشی‎های سری گلکسی S10 بهترین تجربه موبایلی موجود را در اختیار کاربر قرار می‏دهد. گلکسی S10 برای کسانی طراحی شده است که همه چیز را در کنار هم می‏خواهند. این محصولات مجهز به یک نمایشگر Dynamic AMOLED کاملا جدید هستند که تصویری تمام صفحه را در کنار اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک به کاربر عرضه می‏کند. ویژگی‌های جدید دوربین سری گلکسی S10 قابلیت‏های کاملا حرفهای را در اختیار کاربران قرار داده و به این ترتیب این گوشی‏ها به هوشمندترین گوشی‏های موجود تبدیل می‏شوند.

پس از یک دهه نوآوری موفقیت آمیز، معرفی گلکسی Fold درها را به روی نسلی کاملا جدید از گوشی‌های هوشمند باز می‏کند. گلکسی Fold در واقع ترکیب گوشی هوشمند و تبلت در یک دستگاه با نمایشگر 7.3 اینچی Flex Display است که می‏تواند در غالب یک دستگاه کوچک، تا شود. این گوشی در هر کاربردی، از کار، بازی تا اشتراک گذاری محتوا، بهترین تجربه ممکن را در اختیارتان قرار می‎دهد.

در نهایت و با معرفی ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو و بندهای هوشمند گلکسی Gear Fit E و گلکسی Buds اکوسیستم محصولات خانواده گلکسی بسیار متنوع‎تر از گذشته شد. این ابزارهای پوشیدنی به کاربر امکان می‏دهند انواع قابلیت‏های هوشمند و نوآورانه را در اختیار گرفته و همه ابعاد زندگی و سلامتی خود را مانیتور و رهگیری کرده و به این ترتیب از یک زندگی متوازن و متصل لذت ببرند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟