اخبار لوازم خانگی

بازار لوازم خانگی ظرفیتی برای افزایش قیمت بیشتر ندارد

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تفتی گفت:تعداد واحد‌های رسمی عرضه کننده لوازم خانگی در استان قم،۴۰۰ واحد است. ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تفتی گفت:تعداد واحد‌های رسمی عرضه کننده لوازم خانگی در استان قم،۴۰۰ واحد است.

غلامرضا تفتی رئیس اتحادیه لوازم خانگی قم به بازار نسبتا آرام لوازم خانگی در استان قم اشاره کرد و گفت: این روز‌ها التهابی در بازار لوازم خانگی استان مشاهده نمی‌شود و البته بخش مهمی از شکایات مردمی به خرید وسایلی بر می‌گردد که ضمانت نامه ندارند و احتمالا به صورت قاچاق از مرز‌ها وارد شده اند؛ به بیان دیگر اگر مردم فریب کمی ارزان‌تر بودن برخی وسایل را نخورند و آن‌ها را خریداری نکنند مشکل تقلبی بودن برخی لوازم خانگی و عدم امکان تعمیر یا تهیه لوازم جانبی کمتر به سراغ آنان می‌آید.

رئیس اتحادیه لوازم خانگی استان قم همچنین توصیه دیگری هم برای مردم داشت و تصریح کرد: ولع در خرید از سوی مردم به هیچ وجه تأییدپذیر نیست. مردم عزیز توجه داشته باشند که بازار لوازم خانگی ظرفیتی برای افزایش قیمت بیشتر ندارد و از این رو لازم است تا شهروندان و هموطنان، خرید‌های خود را با آرامش کامل به انجام برسانند.

وی درباره خرید‌های این روز‌های مردم و در آستانه نوروز ۹۸ به این نکته توجه داد که خرید لوازم خانگی جزو اولویت‌های مردم در خرید پایان سال و شب عید نیست و در ادامه بیان کرد: البته افزایش قیمت‌ها و کاهش قدرت خرید مردم هم در این امر بی تأثیر نبوده که امید است مسئولان کشور برای این کاهش قدرت خرید فکری اساسی کنند و به معنای واقعی در کنار مردم باشند.

تفتی در عین حال تعداد واحد‌های رسمی عرضه کننده لوازم خانگی را در استان قم، ۴۰۰ واحد دانست و عنوان کرد: نظارت اتحادیه بر فروشندگان لوازم خانگی در این روز‌ها و نسبت به گذشته بیشتر شده است و تلاش داریم تا با تداوم نصب قیمت و اتیکت بر محصولات و اجناس خود، این نظارت را پر رنگ‌تر کنیم.

رئیس اتحادیه لوازم خانگی استان قم یکی دیگر از راهکار‌ها برای نظارت بیشتر و کنترل بر بازار را برگزاری نشست‌های دوره‌ای با فروشندگان لوازم خانگی در اتحادیه عنوان کرد و افزود: در این جلسات مشترک، هم آخرین تصمیمات به اطلاع همکاران می‌رسد و هم این امکان وجود دارد که بتوانیم نظرات این عزیزان را برای ارائه خدمات بهتر به مردم بشنویم و تصمیماتی در این باره اتخاذ کنیم.

وی با توصیه مجدد به مردم برای عدم شتاب در خرید لوازم خانگی یادآورشد: توصیه ما به مردم این است که فقط نیاز‌های ضروری خود را از لوازم خانگی خریداری کنند و حتی افرادی که در حال تهیه جهیزیه هستند می‌توانند بدون عجله اقدام به خرید کنند چراکه به نظر می‌رسد بازار لوازم خانگی ظرفیت افزایش بیش از این در قیمت‌ها را ندارد و از این رو لازم است تا آرامش در خرید از سوی مردم حفظ شود./باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟