دکوراسیون منزل

ایده های ارزان قیمت برای تغییر دکوراسیون در سال جدید

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال همه مردم در تکاپوی خرید، خانه تکانی و ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال همه مردم در تکاپوی خرید، خانه تکانی و تغییر دکوراسیون در سال جدید هستند و هرکسی به طریقی برای نوروز و سال جدید در حال آماده شدن است.اما از دغدغه های خانم های خانه دار می توان به تغییر دکوراسیون خانه با کمترین هزینه ممکن اشاره کرد.

بهترین ایده برای خانه تکانی یا تغییر دکور استفاده از خلاقیت و سلیقه هر فرد است. به جای صرف وقت و هزینه های گزاف برای اجناس گران قیمت بازار می توان تغییراتی کوچک در کوسن، پادری، وسایلی که به صورت روزانه از آنها استفاده می کنید، ایجاد کرد.در این بخش چند نمونه معرفی شده که می توان از آن ها بهره برد.

کوسن های رنگی

شما می توانید به بازار بروید و پارچه هایی که با قیمت کمتری به فروش می رسند، را خریداری کنید و با توجه به رنگ های گوناگونی که دارند در دوخت آنها برای کوسن های رنگارنگ و روتختی چهل تیکه تنوع به خرج بدهید.

سقف آویزهای زیبا

با خرید گل های مصنوعی و ربان های ارزان قیمت می توانید برای راهروی خانه ی خود سقف آویزهای زینتی درست کنید.

جمع کردن قالی ها

با آمدن فصل بهار قالی های اضافی کف خانه را کم کنید و به سنگ و سرامیک ها اجازه خودنمایی بدهید، با جمع شدنی برخی از قالی ها فضایی خلوت و خنک ایجاد کنید.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟