اخبار لوازم خانگی

تجلی ترکیب هنر و صنعت در لوازم خانگی اسمگ

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  برندهای اسمگ و دلچه گابانا لوازم خانگی های کوچک خود را به نمایش ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  برندهای اسمگ و دلچه گابانا لوازم خانگی های کوچک خود را به نمایش گذاشتند.شرکت دولچه و گابانا یک شرکت کالای لوکس و خانه مد ایتالیایی است و شرکت اسمگ در زمینه تولید لوازم خانگی کوچک فعالیت می کند.

لوازم خانگی های مذکور ترکیبی از هنر و صنعت لوازم خانگی است که رنگ و لعابی متمایز به آشپزخانه می دهند.  طرح های سرامیکی ایتالیایی این سری از لوازم کوچک آشپزخانه محبوبیت زیادی پیدا کرده و  و در واقع نمایانگر تاریخ، فرهنگ و طبیعت شهر سیسیلی ایتالیا است.

توستر چهار تکه اسمگ دولچه و گابانا با قیمت 850 دلار و میکسر پایه دار آن  به ارزش 1.500 فروخته می شود. اسمگ قیمت خط تولید خود را کامل اعلام نکرده است، برخی از آن ها در بهار2019 اعلام خواهند شد.

توستر چهارتکه دارای قابلیت یخ زدایی است. این دستگاه با توان بالایی که دارد به راحتی نان های تست را برشته و آماده میل کردن می کند و میزان برشتگی آن در 6 حالت وجود دارد.

 

میکسر ایستاده اسمگ ودولچه گابانا با طراحی منحصر به فرد و زیبا دارای یک کاسه 5 کرون دسته دار و ده سرعت برای مخلوط کردن است. همزن این دستگاه با حرکتی چرخشی برای ترکیب و مخلوط کردن مورد استفاده قرار می گیرد و میکسر آن شامل سری همزن، خمیر زن، ورز دهنده و محافظ ضد پاشش مواد است.

کتری برقی از برند اسمگ دولچه گابانا دارای یک مبدل 360 درجه است و به طور خودکارهنگامی که آب به جوش می آید، این دستگاه خاموش می شود. درب آن به منظور جلوگیری از برخورد بخار آب به صورت ویا دست به آرامی باز می شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟