فناوری

عرضه آیفون با دوربین های سه گانه در آینده ای نزدیک

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت اپل هر سال سپتامبر با برگزاری رویدادی نسل جدید گوشی های هوشمند خود را ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت اپل هر سال سپتامبر با برگزاری رویدادی نسل جدید گوشی های هوشمند خود را معرفی کرده و دردسترس قرار می دهد. برای سال 2019 نیز این گونه خواهد بود و باید شاهد اسمارتفون هایی با طراحی جدید و مشخصات سخت افزاری بهبودیافته باشیم.

به تازگی وب سایت Macotakara تصویر جدیدی از آیفون آینده اپل منتشر کرده که آن را با دوربین اصلی سه گانه مربعی نشان می دهد. البته این تصویر رندر شده تایید نشده و مشخص نیست آیا شرکت کوپرتینویی به استفاده از چنین طراحی می پردازد یا خیر.

گذشته از آن در بخش مشخصات باید به پردازنده هشت هسته ای A13 اپل، حافظه رم 6 گیگابایتی، دوربین اصلی سه گانه 12 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، سیستم عامل iOS 13، باتری 3500 میلی آمپری و حافظه داخلی 512 گیگابایتی اشاره کرد.

اطلاعات کافی موجود نیست و متاسفانه نمی توان به تصاویر رندر شده بدون منبع هم اکتفا کرد. انتظار داریم در سپتامبر 2019 اپل به معرفی خانواده آیفون های 2019 خود بپردازد. مدل هایی که با مشخصه های قابلی همراه هستند و نسبت به قبل بهبودیافته اند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟