فناوری

آیفون ۱۱ شارژ بی سیم ساعت اپل و ایرپاد را ممکن می‌کند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، منابع نزدیک به اپل اطلاعات تازه ای را در مورد ویژگی‌های آیفون ۱۱ و به خصوص ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، منابع نزدیک به اپل اطلاعات تازه ای را در مورد ویژگی‌های آیفون ۱۱ و به خصوص قابلیت شارژ بی سیم دوگانه آن که برای شارژ ساعت اپل و هدفون ایرپاد قابل استفاده است، منتشر کرده اند.

آیفون ۱۱ مجهز به قابلیتی مشابه با قابلیت پاور شیر گوشی گالکسی اس ۱۰ شرکت سامسونگ خواهد بود. بنابراین با استفاده از آن، شارژ بی سیم همزمان دیگر تولیدات اپل نیز امکان پذیر می‌شود.

این بدان معناست که قاب شارژ بی سیم هدفون ایرپاد با سیستم شارژ بی سیم آیفون ۱۱ سازگاری دارد. بنابراین می‌توان حدس زد باتری آیفون جدید تا بدان حد بزرگ باشد که بتواند انرژی خود را با ساعت اپل یا ایرپاد به اشتراک بگذارد.

کابل شارژ آیفون ۱۱ هم ارتقا یافته و بدین منظور از یک پورت یو اس بی ۱۸ واتی استفاده می‌شود که سرعت و ظرفیت شارژ این گوشی را به میزان چشمگیری ارتقا می بخشد. گفته می‌شود آیفون‌های جدید کماکان دارای پورت Lightning خواهند بود. اپل اخبار منتشر شده در این زمینه را رد یا تأیید نکرده است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟