اخبار لوازم خانگی

نقش کلیدی اکسسوری های لوازم خانگی دردکوراسیون منزل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اشیا و اکسسوری های لوازم خانگی از تاثیرگذارترین اقلام در دکور خانه و اتاق ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اشیا و اکسسوری های لوازم خانگی از تاثیرگذارترین اقلام در دکور خانه و اتاق های آن محسوب می شوند که اگر در انتخاب آنها افراط کنید، باعث می شود جلوه و تاثیر خود را در دکوراسیون خانه از دست بدهند.از دیگر جنبه های دکور تزیینی، ایجاد هماهنگی در میان اقلام خانه از جمله فرش، روشنایی، لوازم جانبی روی دیوار و میزهای مبلمان است.

وجود اشیاء کوچکتر در میزهای جانبی یک تغییر چشمگیر در پذیرایی شما است و همچنین می توان در کنار یا روی دیوار تابلوهای نقاشی، هنری و عکس های خانوادگی قرار داد تا به فضای دلخواه رسید.

نورپردازی یکی از مهمترین ویژگی در جلوه دکور خانه است. وجود یک لوستر در نقطه مرکزی خانه می تواند در نشان دادن جلوه خانه تاثیر بسزایی داشته باشد.به کار بردن مجسمه های تزیینی می تواند خانه را با شکوه و مجلل نشان دهد.

مجسمه ها را می توان در میزهای جانبی یا قفسه ها و حتی در بالای شومینه قرار داد. این اقلام تزیینی در جنس های مختلف چوبی، سفالی، شیشه ای و سرامیکی ساخته شده اند.

انتخاب رنگ مناسب لوازم جانبی و تزیین گوشه اتاق برای بهبود بخشیدن در دکوراسیون خانه بسیار تاثیرگذار است.همچنین برای تناسب با فضای خانه اقلام دکوری را دسته بندی کنید.

در ادامه تصاویری از دکوری های تزیینی تهیه شده که می توانید از آنها ایده بگیرید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟