اخبار لوازم خانگی

بیش از ۱۰۰۰ بسته لوازم خانگی به خانواده‌های سیل‌زده در شیراز اهدا شد

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با سفر به شیراز، ضمن دیدار با مسؤولان استانی و ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با سفر به شیراز، ضمن دیدار با مسؤولان استانی و بررسی نیازمندی‌های مردم خسارت‌دیده، از مناطق سیل‌زده بازدید کرد و لوازم مورد نیاز سیل‌زدگان تامین می‌شود.

محمد مخبر در حاشیه این سفر و پس از بازدید از روستای کرونی و منطقه سعدیه و صحبت با خانواده‌های خسارت‌دیده در جمع خبرنگاران از اهدای ۱۰۰۰ بسته لوازم خانگی، ۲۰۰۰ پتو، ۲۰۰۰ بسته لوازم‌التحریر و ایجاد 200 شغل اجتماع‌محور برای خانواده‌های خسارت‌دیده از سیل خبر داد.

وی با اشاره به حضور به موقع ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در مناطق سیل‌زده به تشریح برخی از قدامات انجام‌شده توسط این ستاد برای مردم ‌سیل‌زده ۷ استان گلستان، خراسان شمالی، مازندران، لرستان، خوزستان، فارس و خراسان جنوبی پرداخت.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گفت: از اولین ساعات بروز سیل از طریق اعزام ادوات ترابری سنگین و سبک مورد نیاز در مناطق سیل‌زده و همچنین ارسال وسایل امدادی از قبیل چکمه، بیل، پلاستیک و گونی برای کمک به مردم سیل‌زده اقدام کردیم.

مخبر افزود: تیم‌های درمانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در قالب کاروان سلامت احسان با حضور در استان گلستان و استان خوزستان نسبت به درمان سانحه‌دیدگان در مناطق سیل‌زده اقدام کرد و گروه‌های جهادی همکار ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) نیز از دقایق ابتدایی در کنار مردم سیل‌زده حضور پیدا کردند و به امدادرسانی پرداختند.

وی در پایان اظهار کرد: اسکان سیل‌زدگان و تامین وسایل گرمازا و انواع البسه برای مردم سیل‌زده و همچنین تامین علوفه و غذای دام و حیوانات در مناطق سیل‌زده روستایی از دیگر اقدامات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) بوده است.

پیش از این نخستین محموله از کمک‌های ستاد اجرایی فرمان امام توسط بنیاد برکت احسان در قالب 150 پتو، 70 موکت و … به منطقه سیل‌زده سعدیِ شیراز ارسال شده بود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟