سایر خبرها

تلاش اصناف برای کمک به سیل‌زدگان

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رئیس اتاق اصناف ایران از تلاش اصناف برای کمک به سیل‌زدگان خبر داد. سعید ممبینی با ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رئیس اتاق اصناف ایران از تلاش اصناف برای کمک به سیل‌زدگان خبر داد.

سعید ممبینی با اشاره به کمک‌های اصناف کشور به مردم سیل‌زده در نقاط مختلف اظهار کرد: از ابتدای وقوع سیل در کشور، اتاق اصناف ایران ستاد مدیریت بحرانی را تشکیل داد ولی با توجه به مشکلات تردد و حمل‌ونقل در مناطق سیل‌زده، اتاق اصناف ایران نمایندگانی را در استان‌های سیل‌زده تعیین کرد تا در سه بخش پیشگیری، مدیریت بحران و همچنین جمع‌آوری کمک‌ها اقدام کنند.

رئیس اتاق اصناف ایران افزود: همکاران ما در استان‌های در معرض سیل، به‌محض دریافت هشدار سیل، تلاش کردند تا پیش از وقوع سیل، اصناف و واحدهای صنفی در معرض خطر را مطلع کنند تا خسارت‌های ناشی از سیل به واحدهای صنفی به حداقل برسد.

وی ادامه داد: همچنین پس از وقوع سیل نیز، بسیاری از اصناف خدماتی در مناطق همجوار، پای کار آمدند تا کمک‌رسان مردم سیل‌زده باشند و به‌عنوان مثال پس از وقوع سیل در شیراز، اصناف خدماتی از جمله واحدهای صنفی تعمیری و قالیشویی وارد عمل شدند و به‌صورت رایگان، خودروهای گرفتار در سیل را تعمیر و نسبت به شست‌وشوی فرش و قالی منازل سیل‌زده اقدام کردند.

ممبینی خاطرنشان کرد: علاوه بر این موارد، اتاق‌های اصناف در سراسر کشور با همراهی بسیج اصناف، در حال جمع‌آوری کمک‌های مردمی از طریق هلال احمر و کمیته امداد هستند و تمام اصناف کشور در تلاشند تا در این شرایط، کمک‌حال مردم مناطق آسیب‌دیده از سیل باشند و به‌زودی آمار کمک‌های جمع‌آوری‌شده به‌صورت رسمی ارائه خواهد شد./تسنیم

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟