اخبار لوازم خانگی

تلویزیون جدید بیوویژن هارمونی، با پنل متحرک و اسپیکرهایی شبیه بال پرنده رونمایی شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، کمپانی B&O (بنگ اند اولافسن) از یک تلویزیون جدید که از ویژگی‌های ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، کمپانی B&O (بنگ اند اولافسن) از یک تلویزیون جدید که از ویژگی‌های حیرت‌انگیزی شامل پنل متحرک و اسپیکرهایی مشابه بال پرنده برخوردار است رونمایی کرده است.

نام تلویزیونی که توسط کمپانی مذکور با ویژگی‌ها و قابلیت‌های عجیب طراحی شده است، بیوویژن هارمونی است. این تلویزیون 77 اینچ است و همانطور که اشاره کردیم از قابلیت‌های عجیب و منحصربه‌فردی برخوردار است که تاکنون در هیچ تلویزیون مدرنی که تاکنون به بازار آمده است ندیده‌اید و مطمعنا با خواندن تایتل این مقاله دود از سر شما بلند شده است. اما استفاده از همین قابلیت‌های عجیب مانند پنل متحرک و اسپیکرهایی که شبیه به بال پرنده هستند در این تلویزیون موجب افزایش قیمت 3 برابر آن شده است. این تلویزیون به‌گونه‌ای طراحی شده است که وقتی شما آن را روشن می‌کنید می‌بینید که پنل متحرک استفاده شده در این تلویزیون به سمت بالا حرکت کرده و اسپیکرهای آن مشابه بال پرنده به دو سمت باز می‌شوند. دقیقا مانند عقابی که بر روی یک صخره نشسته است، سپس از جای خود بلند می‌شود و بال‌های خود را برای پرواز باز می‌کند. البته این قابلیت‌های جالب و همچنین عجیبی که در این تلویزیون مورد استفاده قرار گرفته است هیچ مانعی برای نصب این تلویزیون بر روی دیوار ایجاد نکرده است به‌گونه‌ای که می‌توان هم آن را بر روی یک پایه قرار داد و هم‌اینکه می‌توان آن را بر روی دیوار نصب کرد اما به‌نظر می‌رسد اگر بر روی پایه قرار بگیرد و سپس بر روی میز تلویزیون، با روشن‌شدن و بازشدن اسپیکرهای آن به سمت بالا نمای خاص‌تری خواهد داشت.

در اسپیکرهای این تلویزیون از سیستم صوتی DSP سه کاناله استفاده شده است علاوه‌بر این ای اسپیکرها از جنس آلومینیوم و بلوط ساخته شده‌اند. جالب است بدانید که می‌توان این اسپیکرها را به 8 اسپیکر دیگر متصل کرد که واقعا شگفت‌انگیز و فوق‌العاده است.

این تلویزیون از مهر ماه سال جاری با قیمتی بالای 20 هزار دلار روانه بازار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟