فناوری

جدیدترین گوشی هوشمند سامسونگ رونمایی شد/ گلکسی A80 برای زندگی امروز+مشخصات

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت سامسونگ امروز از جدیدترین گوشی خود به نام گلکسی A80 رونمایی کرد. ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت سامسونگ امروز از جدیدترین گوشی خود به نام گلکسی A80 رونمایی کرد. کاربران امروزه دوست دارند با گرفتن عکسهایی لحظهای از اتفاقات زندگی خود، آن را با دیگران به اشتراک بگذارند. در واقع حالا از «دوران سلفی» به «دوران زندگی» رسیده‏ایم، زمانی که ارتباطات افراد واقعی‏تر و معنادارتر می‏شود. گوشی گلکسی A80 هم متناسب با همین تحول مجموعه‏ای از نوآوری‏ها شامل نمایشگر تمام صفحه، اولین دوربین چرخشی سامسونگ و باتری هوشمند را در خود جای داده است.

دی جی کو، مدیرعامل سامسونگ موبایل گفت «کاربران محور همه فعالیت‌های ما هستند. آنها خواهان دستگاههایی متناسب با سبک زندگی خاص خود هستند. سامسونگ با تکیه بر تخصص، ظرفیت جهانی و دانش گسترده درباره کاربران، موقعیتی بسیار مناسب برای برآورده کردن این خواسته ها دارد. گوشیهای سری A مجموعه‏ای از مدل‏ها را در خود جا داده‏اند تا هر کسی بتواند گوشی متناسب با نیازهای خاص خود را پیدا و علایقش را دنبال کند. گلکسی A80 برای کسانی است که می‏خواهند کاملا وارد «عصر زندگی» شوند».

ثبت جهان به شکل واقعی

به عنوان اولین گوشی چرخشی سامسونگ، گلکسی A80 به کاربران امکان می‌دهد تا جهان اطراف خود را ثبت کنند. وقتی حالت سلفی را در گوشی خود انتخاب کنید، سه دوربین اصلی گوشی بطور خودکار از پشت گوشی بالا آمده و می‏چرخند. این مکانیزم نوآورانه باعث می‏شود تجربهای بی‏سابقه از گرفتن عکسهای سلفی با همان کیفیت دوربین سه‏گانه اصلی داشته باشید.

دوربین 48 مگاپیکسلی این گوشی می‏تواند در هر زمانی از شب یا روز عکسهایی کاملا شفاف بگیرد. لنز تشخیص عمق سه بعدی گلکسی A80 می تواند با اندازه گیری عمق اشیا در حالت Live Focus فیلمبرداری کند. وجود لنز فوق عریض هم به شما امکان می‏دهد کل صحنه‏ای را که با چشم خودتان می‏بینید در یک عکس ذخیره کنید.

حالت Super Steady برای فیلمبرداری در زمان حرکت به کمک شما آمده و با جلوگیری از لرزش دست، امکان گرفتن فیلمهایی بسیار پرهیجان را فراهم می‏کند. قابلیتهای هوشمند دیگر مانند ارتقای کیفیت عکس (Scene Optimizer) با امکان شناسایی 30 صحنه، و یا تشخیص نقص (Flaw Detection) نیز بصورت خودکار و قبل از گرفتن عکس در بالا بردن کیفیت آن به شما کمک می‌کنند.

تجربه تماشای تصاویر فراگیر

با توجه به چرخشی بودن دوربین‏های پشت گوشی، حالا در گلکسی A80 در واقع اولین نسخه از نمایشگر جدید New Infinity بکار رفته است. این صفحه با اندازه 6.7 اینچ و کیفیت FHD+ Super AMOLED، تصاویر را با جزییاتی کامل پخش کرده و تجربه‏ای کاملا فراگیر را از هر بازی، عکس یا فیلمی در اختیار شما می‏گذارد.

قابلیت Dolby Atmos در گلکسی A80 صدایی بصورت 360 درجه را در زمان استفاده از هدفون یا اسپیکرهای بلوتوثی به گوش شما میرساند.

ارتباطی طولانی‏تر

باتری 3700 میلی‏آمپر ساعت در گوشی گلکسی A80 با امکان شارژ سریع 25 وات، می‌تواند مدت بیشتری گوشی شما را روشن نگه داشته و در عین حال بسیار سریع‏تر هم شارژ و آماده استفاده مجدد می‏شود.

باتری این گوشی، هوشمند بوده و به مرور عادات روزانه شما و اپلیکیشن‏های مورد استفاده را آموخته و مصرف انرژی گوشی را بهینه می‏کند. وجود حالت Adaptive Saving Mode هم به کاربر اطمینان می‏دهد که باتری در بهینه‏ترین حالت مصرف قرار دارد.

دسترسی امن به هر آنچه نیاز دارید، در هر زمانی که نیاز دارید

قابلیت هوشمند Intelligent Performance Enhancer در گوشی گلکسی A80 یک نرم‌افزار بهینهساز عملکرد مبتنی بر هوش مصنوعی است که مصرف باتری، CPU و RAM گوشی را بر اساس نوع مصرف خودتان تنظیم کرده و به راه‌اندازی سریع‏تر اپلیکیشن‏های مورد استفاده‏تان کمک می‏کند.

قابلیت Bixby Routines با یادگرفتن الگوهای کاری و تحلیل عادات شما، می‌تواند نیازهایتان و زمان چنین نیازهایی را تشخیص دهد و به این ترتیب فعالیتهای روزمره و استفاده از اپلیکیشن‏ها را بر اساس همین اطلاعات اتوماتیک می‏کند.

استفاده از پلتفرم امنیتی ناکس سامسونگ به شما امکان می‏دهد تا با خیالی راحت از طریق گوشی گلکسی A80 به اینترنت وصل شوید. در این حالت و با استفاده از Samsung Pass می‏توانید برای ورود به وبسایت‏ها یا اپلیکیشن‏های خاص، بجای وارد کردن نام کاربری و رمز عبور، از تایید هویت بیومتریک گوشی استفاده کنید. وجود اسکنر اثر انگشت روی صفحه نمایش هم امکان باز کردن راحت‏تر گوشی را فراهم کرده است.

دسترسی به دستیار هوشمند بیکسبی در این گوشی هم از طریق دکمه مخصوص و هم بدون تماس با گوشی ممکن شده است تا در هر زمانی بتوانید به اطلاعات موردنظر خودتان دسترسی داشته باشید. قابلیت‏هایی مانند Samsung Health هم تجربه شما از گلکسی سامسونگ را کامل می‏کند.

طراحی زیبا برازنده شما

گوشی گلکسی A80 در سه رنگ طلایی، سفید و مشکی عرضه خواهد شد. رنگ طلایی خاص این گوشی رگه‏هایی از صورتی در خود دارد و رنگ سفید آن با آبی ترکیب شده تا متناسب با زاویه تابش نور، انعکاسی متفاوت داشته باشد.

طراحی زیبا و راحت این گوشی باعث میشود بتوانید آن را بسیار راحت در دست خود نگه داشته و در حال حرکت از آن استفاده کنید.

جدول مشخصات گلکسی A80

گلکسی  A80

6.7-inch FHD+ (1080×2400) Super AMOLED

New Infinity Display  (طراحی جدید صفحه نمایش)

* اندازه صفحه نمایش برابر قطر یک مستطیل کامل و بدون در نظرگرفتن انحنای گوشهها اعلام شده است.

نمایشگر

لنز اصلی : 48MP, F2.0

لنز فوق عریض : 8MP, F2.2 (123°)

      3D Depth

دوربین چرخشی

اصلی/سلفی

دوربین

165.2 x 76.5 x 9.3 mm

بدنه

Octa Core (2.2GHz Dual + 1.7GHz Hexa)

پردازنده

۸ گیگابایت رم

۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی

حافظه

عدم پشتیبانی

حافظه جانبی MicroSD

۳۷۰۰ میلی آمپر ساعت (اسمی)

شارژ فوق سریع ۲۵ وات

* مقدار اسمی در شرایط آزمایشگاهی طرف ثالث به دست آمده است. ظرفیت ارزیابی شده (حداقل) کمتر از این مقدار است. برای اطلاعات بیشتر لطفا به www.samsung.com مراجعه کنید.

باتری

اندروید ۹.۰ ((Pie

سیستم عامل

اسکنر اثر انگشت روی صفحه نمایش

تایید هویت بیومتریک

مشکی، طلایی، سفید

رنگ

3D Glass + Metal Frame

طراحی

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟