اخبار لوازم خانگی

سری جدید تلویزیون‌های OLED و NanoCell در نمایشگاه InnoFest رونمایی شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  هر ساله نمایشگاهی در خاورمیانه و همچین آفریقا برگزار می‌گردد ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  هر ساله نمایشگاهی در خاورمیانه و همچین آفریقا برگزار می‌گردد که InnoFest نام دارد. هدف از برگزاری این نمایشگاه تمجید نوآوری‌های جدید در کمپانی ال جی است. این نمایشگاه امسال در کره جنوبی از 9ام تا 10ام آوریل برگزار گردید. در این نمایشگاه سری جدید تلویزیون‌های OLED و همچنین نانوسل رونمایی شدند درواقع در نسل جدید این تلویزیون‌ها تصویر و کیفیت صدا به وسیله هوش مصنوعی ارتقا پیدا کرده است. کمپانی ال جی در نسل جدید تلویزیون‌های OLED و نانوسل خود از الگوریتم جدیدی استفاده کرده است که به لطف این الگوریتم این تلویزیون‌های مدرن قارد خواهد بود محتوای ورودی و شرایط محیط را تحلیل و بررسی کرده و درنهایت تصویر و صدای خروجی از خود را بهینه کنند که قابلیت فوق‌‌العاده بی‌نظیری است.

به احتمال زیاد نام ‌ تلویزیون‌ها‌ی نانوسل کمپانی اپل خیلی زیاد به گوش شما نخورده است اما در این زمینه باید اشاره کنیم که نانوسل برند پیشرفته جدید کمپانی ال جی است که در حوزه LED  فعالیت می‌کند. درواقع نام این برند از فناوری نانوسل در تلویزیون‌های این کمپانی الهام گرفته  به همین جهت کمپانی ال جی نام این برند را نانوسل گذاشته است.

جالب است بدانید که تلویزیون‌های نانوسل از قابلیت نانوکالر استفاده می‌کنند، قابلیت نانوکالر برای انتشار طیف وسیع رنگ و کنتراست بالا مورد استفاده قرار می‌گیرد. این قابلیت برای اینکه بتواند طیف وسیع رنگ و کنتراست بالا را مورد استفاده قرار دهد از نور منطقه‌ای پیشرفته بهره می برد

البته باید اشاره کنیم که تلویزیون‌های نانوسل تنها مجهز به قابلیت نانوکالر  نیستند چراکه از قابلیت‌های زیاد دیگری مانند NanoAccuracy و NanoBezel نیز بهره‌مند هستند اما هر کدام از این قابلیت‌ها دقیقا چه کاری انجام می‌دهند؟ فناوری NanoAccuracy رنگ و کنتراست دقیقی را در یک زاویه دید گسترده نمایش می‌دهد و فناوری NanoBezel شما را در تصاویری فوق‌العاده باکیفیت از طریق قاب‌های نازک و همچنین طراحی مینیمالیستی غرق می‌کند. 

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟