اخبار لوازم خانگی

توجه ویژه به لوازم خانگی هوشمند در نمایشگاه صادرات و واردات چین

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فاز یک نمایشگاه واردات و صادرات چین (نمایشگاه کانتون) میزبان بیش از 8700 غرفه ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فاز یک نمایشگاه واردات و صادرات چین (نمایشگاه کانتون) میزبان بیش از 8700 غرفه در بخش های لوازم خانگی، خودرو، ساخت و ساز و انرژی است که با تمرکز بر تکنولوژی های هوشمند برگزار شده است.

بیش از 2700 تولید کننده لوازم خانگی از جمله هایر، مایدیا، تی سی ال و گری جدیدترین محصولات هوشمند خود را در این رویداد به نمایش گذاشتند.

شرکت چینی گالانز در جریان این نمایشگاه از یخچال فریزر IoT خود رونمایی کرد. امکان کنترل این یخچال فریزر چینی از راه دور و با استفاده از گوشی های هوشمند وجود دارد.

مدیر فروش شرکت سینگ فان (تولید کننده هیتر و فن) در این خصوص عنوان کرد: “نمایشگاه کانتون پلتفرم مناسبی برای دیده شدن و ارتباط با بازارهای جهانی است. برگزاری چنین رویدادهایی به توسعه برند ما کمک کرده و منجر می شود تا با سایر شرکت های جهانی ارتباط برقرار کنیم.”

معرفی لوازم خانگی هوشمند و تلویزیون هایی با صفحه نمایشگر 8K از بخش های قابل توجه بازدیدکنندگان نمایشگاه امسال است.

لیو کوندونگ، مسئول برگزاری نمایشگاه کانتون اذعان کرد: “این رویداد با هدف نمایش توانایی های بشر و پیشرفت فناوری برگزار شده و در نمایشگاه امسال شاهدبه کارگیری هوش مصنوعی در  صنعت لوازم خانگی هستیم که می تواند نقطه پایانی برای تعامل بین انسان و کامپیوتر باشد.”

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟