اخبار لوازم خانگی

ارائه خدمات تعمیر لوازم خانگی هوشمند توسط سامسونگ

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تلویزیون های هوشمند متصل شونده و لوازم خانگی هوشمند دستگاه های پیچیده ای ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تلویزیون های هوشمند متصل شونده و لوازم خانگی هوشمند دستگاه های پیچیده ای هستند که توسط تعمیرکاران نیاز به آموزش تخصصی دارند و  به همین دلیل نمایندگی سامسونگ الکترونیک در آمریکا به دنبال آموزش مهارت های جدید به تکنسین های خود بوده که شامل آموزش با ابزارهای تخصصی و ارائه گواهی نامه های معتبر است.

شرکت سامسونگ در حال راه اندازی یک سیستم با عنوان “مراقب متصل شونده در هر زمان و در هر مکان” است که تقاضای مشتریان را برای تعمیر لوازم خانگی برآورده می کند. اینترنت اشیا (IOT) و دستگاه های متصل، کانال ارتباطی میان مشتریان و خدمات فنی مجازسامسونگ را فراهم می کنند.

شرکت سامسونگ متعهد شده تا مهارت های تکنسین های خود را افزایش دهد تا دانش آنها را با تغییر فناوری و نیازهای مشتریان به روز کند. هدف این شرکت حفظ محصولات مشتریان است و اگر یک محصول نیاز به کمک فنی داشته باشد، در اسرع وقت به آن رسیدگی می کنند.

همچنین شرکت یادشده یک نسخه به روز شده و ساده پلت فرم دیجیتال آنلاین را راه اندازی می کند که مشتری در صورت نیاز اطلاعات را برای تکنسین ارسال می کند.

قابل ذکر است که با گذشت زمان این برنامه آموزشی و پلت فرم جدید منجر به گسترش دانش و دید شبکه جهانی می شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟