دکوراسیون منزل

نقش لوستر و آباژور در دکوراسیون منزل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نورپردازی در دکوراسیون خانه نقش موثری دارد. انتخاب آباژور متناسب با فضای ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نورپردازی در دکوراسیون خانه نقش موثری دارد. انتخاب آباژور متناسب با فضای منزل یکی از عناصر تزئینی به حساب می آیند که در اتاق های خواب، نشیمن و پذیرایی کاربرد دارند.

امروزه آباژورها و لوسترهای موجود در فروشگاه ها تنوع زیادی دارند. برای خرید یک لوستر یا آباژور ابتدا باید با توجه به فضای منزل توجه کرد. استفاده از لوسترهایی با لامپ رو به پایین برای داشتن نور زیاد در فضا بسیار تاثیرگذار است. لوسترهای کریستال یا برنزی برای دکوراسیون کلاسیک و مبلمان سلطنتی مناسب هستند، همچنین لوسترهای برنجین یا طلایی که به آن آب طلا نیزگفته می شود، نمایی با شکوه به لوازم موجود دراتاق می دهند که در اتاق های پذیرایی استفاده کاربردی دارند.

آباژورها به سه دسته ایستاده، پایه دار و رومیزی دسته بندی می شوند. برای خانه هایی با سبک مدرن می توان از آباژورهای پایه دار استفاده کرد.

قابل ذکر است در نورپردازی منزل به نکاتی مانند، نور طبیعی در فضا، نور کافی برای دکوراسیون، انتخاب مکان صحیح برای قرارگیری آباژور، در نظرگرفتن بودجه برای تهیه آباژور توجه داشته باشید.

 

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟