اخبار لوازم خانگی

کشف لوازم خانگی قاچاق در همدان

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فرمانده انتظامی استان همدان از کشف لوازم خانگی، قطعات خودرو، سیگار و مواد خوراکی ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فرمانده انتظامی استان همدان از کشف لوازم خانگی، قطعات خودرو، سیگار و مواد خوراکی قاچاق به ارزش يک ميليارد ريال خبر داد.

بخشعلی کامرانی صالح،فرمانده انتظامی استان همدان گفت: کارکنان مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهی استان حين کنترل خودروهای عبوری در ايستگاه بازرسی شهيد زارعی، به يک دستگاه کاميون که از استان های غربی به مقصد تهران در حال حرکت بود مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بررسی های مقدماتی مشخص شد، راننده در پوشش بار مجاز اقدام به بارگيری مقاديری انواع کالای خارجی قاچاق و فاقد هرگونه مجوز قانونی وگمرکی کرده است که بلافاصله خودرو به همراه راننده برای بررسی بيشتر به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز  پلیس آگاهی استان منتقل شد.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: پس از تخلیه و شمارش، از این کامیون ۴ هزار و ۲۹۶ قوطی اسپری انژکتور شور خودرو، یک هزار و ۴۰۰ نخ سیگار خارجی، ۱۱ عدد سینک ظرفشویی گرانیتی و ۲۶ بسته قهوه به وزن ۱۴ کیلو و ۷۵۰ گرم کشف شد.

وی با اشاره به این که ارزش کالاهای قاچاق کشف شده بر اساس نظر کارشناسان يک ميليارد ريال برآورد شده است گفت: در اين خصوص پرونده مقدماتی تشکيل شد و در تعزیرات حکومتی در حال بررسی است./ باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟