اخبار لوازم خانگی

نسل جدید تلویزیون های هوشمند تی سی ال در راه است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت تی سی ال الکترونیک از جدیدترین تلویزیون های هوشمند خود با عنوان های ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت تی سی ال الکترونیک از جدیدترین تلویزیون های هوشمند خود با عنوان های تی سی ال C6 و P8 در هند رونمایی کرد.

این نسخه های تازه وارد با پشتیبانی از 4K و صدای 30W در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت. تلویزیون های هوشمند این شرکت چینی براساس اندروید تی وی ساخته شده اند و مجهز به پردازشگر چهار هسته ای هستند.

شرکت تی سی ال در کنار رونمایی از تلویزیون های C6 و P8، ساندبار و هدفون های وایرلس بلوتوث خود را معرفی کرده است.

شایان ذکر است که تی سی ال همکاری خود را با پلتفرم های پیشگام پخش کننده ویدیو نظیر ALTBalaji، Eros Now، Jio Cinema و Voot آغاز کرده و هدف از این مشارکت را ارائه 25 هزار ساعت محتوای دیجیتالی پریمیوم به 25 زبان زنده دنیا عنوان کرده است.

تلویزیون های تی سی ال C6 در دو اندازه 55 و 65 اینچی و نسخه P8 تنها در سایز 85 اینچی موجود بوده و هردو مدل از فناوری میکرو دایمینگ بهره می برند.

قیمت نسخه 55 اینچی C6 برای عرضه به بازار هند Rs. 59,999اعلام شده و مشتریان برای خرید مدل 65 اینچی باید Rs. 89,990 پرداخت کنند و در حالی که تلویزیون 85 اینچی P8 با برچسب قیمت Rs. 1,99,990 به فروش خواهد رسید.

قابلیت های تلویزیون های هوشمند P8 و C6 شامل سی پی یو چهار هسته ای، جی پی یو 2 هسته ای و حافظه 16GB می شود که مدل تی سی ال C6 با رم دی دی ار تری 2.5GB و نسخه P8 با رم دی دی ار تری 2GB عرضه می شود.

تلویزیون های هوشمند تی سی ال به لطف پشتیبانی از اندروید تی وی، قادر به ارائه سرویس های مختلف گوگل مانند گوگل پلی گیمز و یوتیوب هستندو به علاوه با دستیار گوگل اسیستنت سازگاری دارند.

طبق اعلام شرکت تی سی ال، مجموعه جدیدی از لوازم خانگی های این شرکت از جمله یخچال فریزرهای هوشمند 520 و 545 لیتری و ماشین لباسشویی های هوشمند قرار است روانه بازار هند شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟