اخبار لوازم خانگی

تی سی ال به دنبال بازیافت لوازم خانگی فرسوده

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تولیدکنندگان لوازم خانگی چینی برای توسعه اقتصاد کشورلوازم خانگی فرسوده را ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تولیدکنندگان لوازم خانگی چینی برای توسعه اقتصاد کشورلوازم خانگی فرسوده را بازیافت می کنند.

شرکت تی سی ال سعی کرده که محصولات فرسوده را از طریق شرکت های بازیافت آفلاین و خدمات آنلاین احیا کند. شرکت Huizhou دو شرکت بازیافتی  TCL-Aoboدر تیانجین و شرکت TCL- Deqing درگوانگدونگ جنوب چین تاسیس کرده است. این دو شرکت می توانند قطعات لوازم خانگی در هر دو کشور شمالی و جنوبی را فراهم سازند.

شرکت TCL اولین شرکت داخلی است که در صنعت زنجیره ای بازیافت لوازم خانگی فعالیت دارد. معمولا تلویزیون، یخچال و فریزر و رایانه های فرسوده برای تخریب به کارخانه ها فرستاده می شوند. دو شرکت متعلق به تی سی ال  بیش از 2،3 میلیون واحد لوازم خانگی را در سال 2018 بازیافت کردند.

شرکت تی سی ال در سال 1981 تاسیس و در تولید محصولات هوشمند و خدمات کاربردی اینترنت به چند ملیتی تبدیل شد. انجمن بازیافت چین اعلام کرده که در سال اخیر تعداد لوازم خانگی قابل بازیافت رشد 20 درصدی داشته و پیش بینی شده این رقم در سال 2020 به 137 میلیون دستگاه برسد.

Shifendaojia یک پلت فرم خدمات خانگی آنلاین است که توسط تی سی ال ساخته و خدمات پس از فروش مانند بازیافت، تعمیر، تمیزکردن، توزیع و نصب لوازم خانگی و همچنین تعمیر، بازیابی گوشی های هوشمند و گارانتی و خدمات دیگر را ارئه می دهد.

گروه Skyworth و انجمن صنفی صنایع تصویری چین یک کمپین برای حذف لوازم خانگی قدیمی و جایگزین آن ها به لوازم جدید راه اندازی کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟