سایر خبرها

بازار شاهد افزایش قیمت انواع کالاها بوده است

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رئیس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان با بیان اینکه قرار است در ستاد تنظیم ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رئیس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان با بیان اینکه قرار است در ستاد تنظیم بازار مدیریت لازم در قیمت سایر کالاهای اساسی نیز اعمال شد، گفت: متأسفانه در طول چند هفته اخیر بازار شاهد افزایش قیمت انواع کالاها بوده است.

حسین ابراهیمی با اشاره به اینکه متأسفانه در طول چند هفته اخیر بازار شاهد نوسان قیمت انواع کالاهای اساسی بوده است، اظهار داشت: در برخی از کالاها از جمله شکر و خرما تصمیمات لازم در ستاد تنظیم بازار گرفته شد تا با ممنوعیت صادرات و توزیع گسترده مانع افزایش قیمت آنها در سطح بازار شویم.

وی با بیان اینکه قرار است در ستاد تنظیم بازار مدیریت لازم در قیمت سایر کالاهای اساسی نیز اعمال شود، افزود: متأسفانه برخی از اختیارات ستاد تنظیم بازار منوط به کالاهای اساسی است در حالی که نوسان قیمت در برخی از کالاها نیز هر روز در حال افزایش است. برای مدیریت این موضوع انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان پیشنهاداتی را مطرح کرده است.

رئیس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان، تصریح کرد: انجمن پیشنهاد کرده است تا اختیارات ستاد تنظیم بازار فقط محدود به کالاهای اساسی نبوده و این بخش به قیمت و مدیریت بازار سایر کالاها نیز ورود پیدا کنند .برهمین اساس قرار است هفته آینده این پیشنهاد در ستاد تنظیم بازار مورد بررسی قرار گیرد.

ابراهیمی با اشاره به صحبت‌های معاون اول رئیس جمهور مبنی بر سهمیه بندی توزیع برخی از کالاها، گفت: ما در شرایط خاصی قرار داریم و باید تصمیمات خاصی اتخاذ کنیم برای مدیریت اوضاع باید به سمت سهمیه بندی برخی از کالاها نیز برویم تا اوضاع بازار ساماندهی پیدا کند./تسنیم

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟