فناوری

تجربه سلامتی و تناسب اندام با ساعت هوشمند گلکسی Watch Active سامسونگ

به گزارش  پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، امروزه فناوری به تمامی ابعاد و گوشه و کناره‎های زندگی ما نیز رسوخ کرده است. از ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش  پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، امروزه فناوری به تمامی ابعاد و گوشه و کناره‎های زندگی ما نیز رسوخ کرده است. از مهم‏ترین تاثیرات فناوری هم می‎توان به ارتباط ساده‎تر و سریع‎تر و افزایش انعطاف در انجام کارهای مختلف اشاره کرد. اما یکی از جدیدترین روندهای عصر فناوری، استفاده از آن برای حفظ سلامتی و تناسب اندام است.

نکته جالب اینجاست که نسل امروز با وجود علاقه فراوانی که به فناوری دارد، حفظ سلامتی و تناسب اندام را هم جزو برنامه‌های اصلی خودش می‏بیند و برای همین به دنبال استفاده از ابزارهای پوشیدنی است که انجام فعالیت و حفظ توازن بین کار و ورزش را برای آنها ساده‎تر کند.

انواع دستگاه‎های پوشیدنی سامسونگ نیز به کاربران امکان می‎دهد سلامتی و تناسب اندام خود را به شکل بهتری حفظ کنند. با استفاده از قابلیت‌هایی مانند مدیریت سطح استرس، تشخیص خواب و رهگیری هوشمند سلامتی، می‌توانید سبک زندگی خود را کاملا با ورزش هماهنگ کنید.

در ادامه نگاهی می‎کنیم به مواردی که ابزارهای پوشیدنی مانند ساعت هوشمند سامسونگ ما را در رسیدن به تناسب اندام کمک می‎کنند:

  1. زیبایی در کنار ورزش: ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو بهترین گزینه برای کسانی است که می‎خواهند ضمن حفظ زیبایی ظاهر، سلامتی و تناسب اندام‎شان را هم حفظ کنند. نسخه گلکسی واچ اکتیو مجهز به مجموعه برترین قابلیت‎های بکار فته در نسحه گلکسی واچ است و درعین حال طراحی اسپرت، باریک و سبکی دارد که استفاده از آن را ساده‌تر می‏کند. طراحی جذاب و حداقلی این ساعت باعث شده بتوانید به ساده‎ترین شکل در منوها و لیست‎های آن حرکت کنید. حتی می‏توانید متناسب با استایل خودتان، تصویر صفحه ساعت یا بندهای آن را هم به رنگ‎های مختلف تغییر دهید.
  2. مربی خصوصی: برای هر سبک زندگی سلامتی به چیزی بیش از رهگیری صرف تناسب اندام نیاز دارد. ساعت گلکسی واچ اکتیو همه فعالیت‎های شما از ورزش تا خواب، استرس و نشانه‎های سلامتی را زیر نظر گرفته و به این ترتیب به یک مربی خصوصی برای کسانی تبدیل می‎شود که می‏خواهند ذهن و بدن سالم‏تری داشته باشند. بهترین قابلیت‎های سری گلکسی سامسونگ در این ساعت جمع شده است تا تناسب اندام و سلامتی شما به بهترین شکل حفظ شود.
  3. خیالی آسوده: اکنون با استفاده از قابلیت Stress Tracker ساعت گلکسب واچ اکتیو می‌توانید براحتی سطح استرس خود را مدیریت کرده و حتی راهنمایی‎هایی را برای حفظ سلامتی در بلندمدت دریافت کنید. مثلا می‏توانید برای کم کردن از سطح استرس خودتان، تمرین‎هایی را با تنفس عمیق انجام دهید.
  4. رهگیری ساده تناسب اندام: فعالیت خود را انتخاب و شروع کنید. به همین سادگی. ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو بصورت خودکار فعالیت‌هایی مانند دوچرخه سواری، دویدن، استفاده از ماشین‎های ورزشی یا هر نرمشی را تشخیص می‏دهد. در ضمن می‏توانید تا ۳۹ فعالیت را هم بصورت دستی انتخاب کرده و برای خود هدف تعیین و روند پیشرفت‏تان را مشاهده کنید.
  5. فشار خون: یکی از قابلیت‎های جدید در ساعت گلکسی واچ اکتیو، امکان نظارت هوشمند بر فشار خون است. با دانلود My BP Lab، می‏توانید فشار خون خود را بصورت دائمی تحت نظر داشته باشید. این اپلیکیشن بصورت مشترک توسط دانشگاه کالیفرنیا در سانفرانسیسکو و شرکت سامسونگ طراحی شده است.
  6. تجربه‎ای یکدست: ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو سبک زندگی شما را غنی‎تر کرده و تجربه‎ای یکدست از کل اکوسیستم محصولات گلکسی سامسونگ در اختیار شما قرار می‎دهد. این ساعت با همه دستگاه‎های اندرویدی و iOS و همینطور با اپلیکیشن‎های جانبی رهگیری ورزش یا سلامت مثل Under Armour یا موسیقی مانند اسپاتیفای همخوانی دارد. دراین حال گلکسی واچ اکتیو مجهز به دستیار صوتی بیکسبی است و شما می‏توانید با فرامین صوتی کارهایی مانند تماس، ارسال پیام و غیره را بدون در دست گرفتن گوشی انجام دهید.

از کسی که به دنبال متوازن کردن سبک زندگی‎اش است تا کسی که صرفا کمی انگیزه بیشتر برای ورزش می‏خواهد، همه و همه می‏توانند از ابزارهای پوشیدنی سامسونگ استفاده کرده و زندگی سالم، شیک و در عین حال مفرح را تجربه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟